سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خلخال به بزرگترین قطب تولیدات كشاورزی ارگانیك استان اردبیل تبدیل می شود

فرماندار خلخال گفت: با اجرای طرح ایجاد كشاورزی و باغی ارگانیك در آینده نه چندان دور شهرستان خلخال به یكی از قطب های مهم تولیدات محصولات ارگانیك استان اردبیل و كشور تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ذبیح الله عبداللهی امروز در مراسم روز فرهنگی شهرستان های خلخال و كوثر افزود: سند چشم انداز 20 ساله شهرستان خلخال در مراحل پایانی تنظیم بوده و در این سند اجرای 120 طرح در بخش های مختلف كشاورزی ، گردشگری و صنعت و معدن تعریف شده است.

وی گفت: انتظار می رود با اجرایی شدن طرحهای های پیش بینی شده در این سند تحول بزرگی در امر رونق اقتصادی و اجتماعی خلخال ایجاد شود.

عبداللهی با بیان این كه در سند چشم انداز 20 ساله خلخال افزایش سطح باغات ارگانیك این شهرستان از چهار هزار هكتار فعلی به 10 هزار هكتار پیش بینی شده ، افزود: اجرا و تكمیل 14 سایت گردشگری از جمله سایت های ازناو و اندبیل ، گردنه الماس ، كوه آق داغ ، پارك آبخیز فینارود خوجین ، كوه عجم و امامزادگان سید دانیال و عبدالله كلور از برنامه های در دست اقدام برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان است.

وی گفت: با اجرای بزرگترین بیمارستان سلامت و طبیعت درمانی كشور به همراه تله كابین پیست اسكی و سایر امكانات رفاهی مورد نیاز گردشگران در طول 18 ماه زمان اجرای این طرح در این منطقه احداث می شود.

فرماندار خلخال در ادامه با بیان این كه شهرستان خلخال از دیرباز مهد علما ادبا ، شعرا و افراد صاحب فكر و قلم بوده است افزود: برای معرفی خلخال به عنوان یك شهر فرهنگی و مذهبی در تلاش هستیم و استفاده از چنین فرصت هایی مسوولان شهرستان را در دستیابی به این اهداف یاری می كند./س

برچسب ها: خلخال ، قطب ، تولیدات ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.