سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری چهارمين كنفرانس مهندسي برق و الكترونيك ايران در گناباد

چهارمين كنفرانس ملي مهندسي برق و الكترونيك ايران از هفتم الي نهم شهريور ماه سال جاري به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد و در سالن علامه بهلول اين دانشگاه برگزار مي شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در گناباد، رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد در نشتی خبري به همين مناسبت گفت: از 30 استان كشور 1087 مقاله به دبير خانه دائمي اين همايش رسيده است كه از اين ميان 473 مقاله پذيرفته شده است كه در هفت كلاس مختلف و در هشت يا نه محور در طول سه روز برگزاري كنفرانس ارائه خواهد شد.

آصف زارع افزود : اطلاع رساني و دريافت مقالات، كاملا الكترونيكي صورت پذيرفته به طوري كه تا قبل از مرحله اجرايي تنها چهار نفر درگير كنفرانس بودند و ما با بيش از دو هزار IP مختلف از سراسر كشور در ارتباط بوديم .

وي تصریح کرد : اين كنفرانس بعد از كنفرانس بين المللي برق ايران در رتبه دوم قرار دارد به طوري كه دانشگاه صنعتي شريف جهت برگزاري كنفرانس ملي الكترونيك از دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد دعوت به همكاري نموده است .

آصف زارع ادامه داد: با افزايش پذيرش مقاله به لحاظ توانمندي مالي 50 الي 60 درصد منابع مالي افزايش پيدا خواهد كرد .

وي افزود: همايش ملي عرفان اسلامي هم توسط دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد با حضور چهره هاي سرشناس كشوري در دهه اول اسفند ماه سال جاري در اين شهرستان برگزار خواهد شد .

زارع ابراز اميدواري كرد : با توجه به بستر لازم دانشگاه آزاد اسلامي گناباد و جايگاه ملي اين دانشگاه اميد است بتوانيم در سال چنين همايش ملي را برگزار كنيم .

لازم به ذكر است سه كنفرانس قبلي مهندسي برق و الكترونيك ايران هم در دانشگاه آزاد اسلامي واحد گناباد برگزار شده است. /س

برچسب ها: برق ، الکترونیک ، گناباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.