سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

قطار توسعه قم به حرکت در آمده است

مدیرکل گمرک استان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای گمرک استان را عرضه طرح جامع گمرک دانست و تصریح کرد: قطار توسعه استان به حرکت در آمده و گمرک نیز همراه با اين قطار در حال حركت است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ذاکری یکی از مهم‌ترین دستاوردهای گمرک استان را عرضه طرح جامع گمرک دانست و تصریح کرد: قطار توسعه استان به حرکت در آمده و گمرک نیز سوار بر این قطار شده است.
احمد ذاکری اظهار کرد: در سال گذشته رتبه پنجم در کشور از نظر سرانه درآمدی را بعد از هرمزگان، تهران، بوشهر و خوزستان کسب کردیم و با توجه به اینکه استان دریا و مرز خشکی ندارد این رتبه بسیار قابل تقدیر است و چشم انداز خوبی را ترسیم می‌کند.
مدیر کل گمرک استان قم با تاکید بر اینکه سال گذشته از نظر ترخیص خودرو چهارمین سال بود که رتبه اول را کسب کردیم، اضافه کرد: در بحث آموزش در 31 استان با سرانه آموزش 200 ساعت جزء استان‌های برتر شدیم.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار فرصت خوبی برای بیان اهداف و دستاوردهای نهادهای اجرایی است، تصریح کرد: اطلاع رسانی عملکرد‌ها به مردم براي افزايش اعتماد و اطمینان نسبت به فعالیت‌های دولت الزامی است.
مدیرکل گمرک استان قم خاطرنشان کرد: این نمايشگاه موجب می‌شود تا نهادهای اجرایی نسبت به عملکرد یکدیگر ارزیابی داشته باشند./س
برچسب ها: قم ، گمرک استان ، توسعه قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.