سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان مطبوعات انگليس به اعزام نيرو براي عضويت در گروههاي تروريستي سوريه

روزنامه هاي ايندي پندنت، ساندي تايمز و ساندي تلگراف انگليس با انتشار گزارشهايي تاکيد کردند آنچه در سوريه رخ مي دهد فعاليت گروههاي مسلح تکفيري است که تجربه نظامي بالايي دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاخباريه سوريه، وجود افراد مسلح از کشورهاي مختلف در سوريه ديگر بر هيچ کسي پوشيده نيست. اين افراد در کنار گروه‌هاي تروريستي در سوريه به عنوان جهاد مي‌جنگند.
ساندي تايمز و ساندي تلگراف در گزارش‌هاي خود تاکيد کردند گروه‌هاي جهادي شمار بيشتري از جوانان را در انگليس به خدمت مي‌گيرند تا براي جنگ به سوريه بروند.
در ادامه اين گزارش آمده است: ساندي تلگراف در تحقيقي تاکيد کرد جوانان انگليسي پاکستاني، سوداني و بنگلادشي الاصل به جنگ به سوريه اعزام مي‌شوند.
اين گروه‌ها صدها نفر از اتباع سوري را هم که در انگليس زندگي مي‌کنند به عضويت خود درآوردند و به سوريه اعزام کردند. ساندي تايمز هم به نقش جوانان انگليسي پرداخت که گروه‌هاي افراطي آن‌ها را به سوريه اعزام مي‌کنند.
اين روزنامه نوشت يک پزشک انگليسي از جمله اعضاي يک گروه مسلح افراطي بود که جان کانتلي تصويربردار انگليسي را نزديک مرز ترکيه گروگان گرفتند.
گزارشگر اين شبکه اضافه کرد: روبرت فيسک در گزارشي در روزنامه اينديپندنت انگليس بر وجود تعداد زيادي از افراد مسلح خارجي در شهر حلب سوريه تاکيد کرد. فيسک به وجود تجهيزات مخابراتي و سلاحهاي پيشرفته‌اي اشاره کرد که گروه‌هاي مسلح از آنها استفاده مي‌کنند. هر روز بيش از پيش واقعيت آنچه در سوريه رخ مي‌دهد آشکار مي‌شود.
برچسب ها: انگلیس ، سوریه ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.