سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تامین امكانات و تجهیزات آزمایشگاه فنی مكانیك خاك زنجان در دولت نهم و دهم

تمامی امكانات و تجهیزات آزمایشگاه فنی مكانیك خاك زنجان در دولت نهم و دهم تامین شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس آزمایشگاه فنی مكانیك خاك استان زنجان با بیان اینكه پیش از دولت نهم تمامی امكانات آزمایشگاهی خاك در تهران متمركز بود، گفت: امروز با تجهیز آزمایشگاه های استانی با به روزترین دستگاه ها، این آزمایشگاه به یكی از الزامات تایید و كنترل كیفیت راه و ساختمان تبدیل شده است.

غلامی بر لزوم دقت بر كنترل كیفیت ساختمان و فرهنگ سازی كیفی نگری به این مقوله در میان مردم تاكید كرد وافزود: در صورتی كه مردم متوجه اهمیت توجه به كیفیت ساخت و سازهای صورت گرفته در ساختمان ها شوند، قطعا از خرید خانه هایی كه احتمال ریزش آنها در شرایط مختلف وجود دارد خودداری خواهند كرد.

وی با بیان اینكه امروز هیچ ساختمان اداری و مسكونی بدون نظارت و كنترل كیفیت آزمایشگاه فنی مكانیك خاك احداث و استفاده نمی شود،تصریح كرد: این موضوع باید به صورت فرهنگ در میان مردم نهادینه شود.

رئیس آزمایشگاه فنی مكانیك خاك استان زنجان، این آزمایشگاه را محل معتبری برای سنجش كیفیت ساخت و سازهای صورت گرفته دانست وخاطرنشان کرد: مردم می توانند برای اطمینان از كیفیت ساخت و ساز صورت گرفته در واحد های مسكونی خود با مراجعه به این سازمان، اطلاعات لازم را كسب كنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.