سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان اماده پذیرایی از سران کشورهای غیر متعهد

اصفهان اماده پذیرایی از سران کشورهای غیر متعهد است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رییس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به اغاز هفته دولت سرلوحه گرفتن از ایثار گران عرصه خدمت به کشور ومردم را ضروری دانست و گفت:همه باید دست به دست یکدیگر دهیم و برای ابادانی و خدمت به کشور گام بر داریم .

سردار کریم نصر اصفهانی با اشاره به برپایی نشست سران کشور های غیر متعهد در ایران افزود: با توجه به حضور سرانی از این هیات ها در برخی شهرها به ویژه اصفهان،باید اماده پذیرایی مناسب از این میهمانان باشیم و بارفتاری مناسب می توانیم پیام انقلاب را به دیگران برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه بیان داشت :برای استقبال مناسب از میهمانان شایسته است که ورودی های شهر اماده و زیبا سازی شود و شاهد حضور فعال تر پلیس در این مدت باشیم و خط کشی خیابان ها،ایستگاه های تاکسی و اتوبوس تابلوهای فرسوده شهر و ... مناسب سازی شود و به مردم نیز اطلاع رسانی مناسبی در راستای این ایام داشته باشیم .

نصر اصفهانی با اشاره به هدف از فعالیت اتوبوس های تندرو در مسیر حد فاصل میدان آزادی تا میدان قدس گفت:قرار است تا اواسط شهریور ،اتوبوس هایی در این مسیر فعالیت نمایند اما تا کنون گزارشی در این خصوص به دستمان نرسیده و لازم است عملکرد این اتوبوس ها برای فعالیت در ناوگان حمل ونقل عمومی تا پیش از اغاز سال تحصیلی بررسی و مشکلات ان ها رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدام شهرداری برای پیاده کردن کارهای لازم در محله امیریه به عنوان نمونه ای از محله پایداربیان داشت:بنا بر نظر سنجی از روحانیون این محله ،خدمات شهری اقدامات مناسبی در زمینه فضای سبز،نظافت و..این محله.اجرا نموده و امید است با همکاری های مناسب و بر اساس محله محوری ،همه شهر محله پایدار شود. /س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.