سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اختصاص اعتبار طرح توسعه کشاورزی در استان خراسان رضوی؛

شرکت های تعاونی در استفاده از تسهیلات در اولویت هستند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اختصاص مبلغ 400 میلیارد تومان اعتبارات طرح توسعه کشاورزی به استان خراسان رضوی، شرکت های تعاونی جهت استفاده از این تسهیلات در اولویت قرار دارند.

  لبافی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از مجموع 2 هزار و 921 تعاونی تشکیل شده از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 243 تعاونی یعنی در حدود 9 درصد تعاونی ها در استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص مبلغ 400 میلیارد تومان اعتبارات طرح توسعه کشاورزی به خراسان رضوی تصریح کرد: شرکت های تعاونی به منظور استفاده از این تسهیلات در اولویت قرار دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با اشاره به کسب رتبه ی اول خراسان رضوی در تشکیل تعاونی ها در سال جاری خاطر نشان کرد: اخیراً با شرکت در مجمع مدیران شرکت های تعاونی مسکن مهر به بررسی مشکلات و وضعیت شرکت های تعاونی مسکن مهر پرداخته ایم و امیدواریم با تمهیداتی که در این زمینه در نظر گرفته شده مشکلات این تعاونی ها رفع شود.

*رشد 250 درصدی عضویت در تعاونی های بجنورد

در ادامه فیض آبادی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد گفت: در راستای تحقق سیاست ها و اهداف بخش تعاون نسبت به تشکیل تعاونی ها و مشارکت بیشتر این بخش از سوی این اداره کل فعالیت های زیادی صورت گرفته به طوری که شاهد رشدی 250 درصدی در این زمینه بوده ایم.

وی افزود: در حال حاضر یکی از شاخص های مهم در تشکیل و توسعه تعاونی ها،‌ دارابودن مقیاس بزرگ، تعداد بالای اعضا است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.