سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات پینگ پنگ مینی قهرمانی اروپا؛

رهنما، به مقام هجدهم بسنده کرد

مسابقات مینی قهرمانی اروپا که بین پینگ پنگ بازان منتخب فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شده بود با قهرمانی کاتاک از آمریکا و مقام هجدهمی علیرضا رهنمای حقیقی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا رهنمای حقیقی پینگ پنگ باز نونهال کشورمان که به عنوان تنها نماینده پسران از آسیا به عضوت طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در آمده بود با وجود نشان دادن بازی های خوب و تماشایی در رقابت های تنیس روی میز مینی قهرمانی اروپا پس از شکست 3 بر یک برابر سباستین پریم از فرانسه به عنوان هجدهمی این رقابت های معتبر دست یافت.

وی برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها شش برد و یک باخت را به دست آورد.

رهنمای حقیقی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کریل بیوت از فرانسه با حساب 3 بر 2 شکست خورد تا کار خود را در قسمت بازنده ها پیگیری کند در این قسمت او ابتدا حریفی از کشور آلمان را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کرد تا برای کسب عنوان هفدهمی بجنگد وی در نهایت نتوانست این عنوان را کسب کند و به رتبه هجدهم بسنده کرد.

گفتنی است، مسابقات تنیس روی میز نونهالان در دو قسمت زیر 12 سال و زیر 11 سال برگزار شد و در بازی فینال قسمت نونهالان زیر 12 سال کاتاک از آمریکا 3 بر یک جانبک شو از آلمان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کریستان پلنا از رومانی نیز با نتیجه 3 بر 2 اسنانکویسیوس از کشور لیتوانی را مغلوب کرد و به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

شایان ذکر است؛ علیرضا رهنمای حقیقی به همراه صمد تدبیری مربی خود بعد از برگزاری یک اردوی 10 روزه در اسپانیا به همراه سایر نونهالان منتخب فدراسیون جهانی برای برگزاری یک اردوی مشترک با تیم ملی فرانسه راهی این کشور شد./ق

برچسب ها: پینگ پنگ ، مینی ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.