سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ همزمان با هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد ؛

276 طرح عمرانی ، خدماتی و آموزشی افتتاح و یا عملیات اجرایی آغاز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، میزان کل اعتبارات هزینه شده و تخصیص یافته برای این تعداد طرح را یک هزارو 739 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : از این تعداد ، 12 طرح با اعتبار 274 میلیاردو 450 میلیون ریال کلنگ زنی شده است .

امیدی پور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج در خصوص تفکیک شهرستانی این طرح ها گفت : از این تعداد 56 طرح در شهرستان بویراحمد با اعتبار بیش از 883 میلیارد ریال افتتاح و سه طرح نیز کلنگ شد
وی تعداد طرح های افتتاح شده در شهرستان دنا را نیز 20 طرح با اعتبار 190 میلیارد و 531 میلیون ریال عنوان کرد و گفت : عملیات اجرایی سه طرح دیگر نیز در این شهرستان آغاز شده است .
امیدی پور با بیان اینکه 66 طرح در شهرستان کهگیلویه نیز افتتاح و یا کلنگ زنی شده است گفت : در مجموع برای ساخت و عملیات اجرایی این تعداد طرح 216 میلیارد ریال هزینه و یا تخصیص یافته است .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت : در شهرستان بهمئی نیز 36 طرح با اعتبار 61 میلیارد و 750 میلیون ریال افتتاح شده است .
امیدی پور همچنین تعداد طرح های افتتاح شده در دو شهرستان باشت و چرام را 23 طرح برشمرد و گفت : در مجموع برای ساخت این تعداد طرح بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است ./س


برچسب ها: طرح ، افتتاح ، هفته ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.