سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دولت عنوان شد

تلاش دولت براي حرکت به سمت عدالت قابل تقدير است

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي گفت: دولت دهم با اجرای "سهام عدالت" و "هدفمندی یارانه‌ها" گامی اساسی برای اصلاح اقتصاد کشور برداشت و نشان داد که آمادگي انجام اقدامات کلان و عدالت‌محور را دارد.

مهدي انصاري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تاکيد بر نظر مقام معظم رهبري که "هفته دولت، فرصت مغتنمي برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است"، اظهار داشت: عملکرد دولت دهم به سمت عدالت بوده و در اين راه به طور نسبي، موفق عمل کرده‌ است.

وي با اشاره به اينکه دولت ارزشي و خدمتگزار بايد عدالت‌محور باشد، افزود: دولت دهم در بحث تئوريک با اجرای "سهام عدالت" و "هدفمندی یارانه‌ها" گامی اساسی برای اصلاح اقتصاد کشور برداشت و نشان داد که آمادگي انجام اقدامات کلان و عدالت‌گونه را دارد.

انصاري در بحث عملي به اختلاف طبقاتي در آمريکا اشاره کرد و گفت: در دولت احمدي‌نژاد از اختلاف طبقاتي کاسته و شاهد پيشرفت روزافزون کشور بوده‌ايم.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي، دولت دهم را پايه‌گذار گفتمان عدالت دانست و تصريح کرد: دولت هفتم و هشتم تنها در مباحث نظري فعاليت داشتند و به تقليد از غرب به فعاليت‌هاي اقتصادي و سياسي و اجتماعي پرداخته‌اند، اما دولت دهم، دولتي پرکار بوده و توانسته در مقام عمل حرفي براي گفتن داشته باشد.

وي بعضي اعمال بدون کارشناسي را نيز به عنوان ضعف دولت دهم عنوان کرد اظهارداشت: دولت دهم به عملگرايي پرداخت و از مباحث نظري غافل شد،‌ لذا مباحث عملي بدون در نظر گرفتن مباني ساختاري نمي‌تواند نتيجه بخش باشد و روند آن به صورت منطقي پيش نمي‌رود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد رجايي در پايان با اشاره به اينکه دولت دهم اقدامات جدي در عمران و آباداني کشور داشته، خاطرنشان کرد: دولت دهم مورد تأييد رهبري قرار گرفته و به پرکاري مشهور بوده و به طور کلي در راستاي دولتي ارزشي و خدمت‌گزار گام برداشته است.
انتهاي پيام/ر

برچسب ها: دولت ، دهم ، یارانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.