سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

رايزني خانه کارگر با حسين کمالي براي انتخابات رياست جمهوري

معاون دبيركل خانه كارگر در امور استان‌ها گفت: رايزني‌هاي خود را با حسين کمالي انجام داده و منتظر پاسخ نهايي‌ هستيم لذا با حضور ايشان در عرصه‌ انتخاباتي از او حمايت خواهيم كرد.

حسن صادقي معاون دبيركل خانه كارگر در امور استانها در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نحوه ورود خانه كارگر به صحنه انتخابات آتي رياست جمهوري اظهار داشت: نحوه ورود خانه كارگر به صحنه انتخابات آتي رياست جمهوري بيشتر بر دو مبنا استوار بوده است.

وي تصريح كرد:‌ ابتدا سعي خواهيم كرد با تشويق آْحاد مردم حضور گسترده‌اي در  انتخابات آتي را شاهد باشيم تا منافع ملي و منافع نظام تامين شود و سپس در  هدف دوم به دنبال تامين اهداف اقتصادي خود خواهيم بود.

صادقي با بيان اينكه حسين كمالي به خوبي مهندسي اقتصادي را مي‌داند، افزود: به دليل اينكه مهندسي اقتصادي كشور در سال‌هاي گذشته مناسب نبوده سعي كرده‌ايم با معرفي كمالي به بخش مهمي از اهداف اقتصادي خود كه بهبود معيشت كارگران و ايجاد اشتغال پايدار بوده برسيم.

معاون دبير كل خانه كارگر در پايان با اشاره به رايزني‌ها با كمالي براي انتخابات آتي رياست جمهوري خاطرنشان كرد: رايزني‌هاي خود را انجام داده و منتظر پاسخ نهايي‌ هستيم و قطعا با حضور ايشان در عرصه‌ انتخاباتي از او حمايت خواهيم كرد.


 انتهاي پيام/

برچسب ها: صادقی ، خانه ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.