سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمراني استاندار به باشگاه خبرنگاران خبر داد

افتتاح 570 پروژه عمراني با اعتبار 500 ميليارد تومان در استان تهران

معاون عمراني استانداري تهران گفت: به مناسبت هفته دولت 570 پروژه عمراني در بخش‌هاي مختلف خدماتي، رفاهي با اعتبار 500 ميليارد تومان در استان تهران به بهره‌برداري خواهد رسيد.

محمد‌رضا محمودي در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه هفته دولت، هفته تجلي و شکوفايي خدمات دولت به مردم و ملت ايران است، اظهار داشت: دولت خدمت‌گزار و عدالت‌محور نهم و دهم در طول خدمت خود نشان داد دولتي مردمي و پرتلاش و کاري در امر خدمت‌رساني به مردم است.

وي افزود: دولت با ايجاد و ارائه طرح‌هاي جديد و نوين باعث تحول عظيم اقتصادي، سياسي و اجتماعي و موجب بهبود شرايط زندگي مردم در طول چند سال اخير شده است.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد‌: هفته دولت هفته تجلي و شکوفايي خدمات دولت و بهترين زمان براي نشان‌ دادن فعاليت‌هاي خود به مردم است.

محمودي با بيان اينکه در هفته دولت سال جاري 570 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 500 ميليارد تومان افتتاح  و بهره‌برداري مي ‌رسد، تصريح كرد: با همکاري مسئولان استان و شهرستان‌هاي تهران 570 پروژه عمراني زيربنايي، خدماتي، رفاهي در مناطق مختلف با اعتباري بالغ بر 500 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي در ادامه با اشاره به همزماني هفته دولت با برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران يادآور شد: برخي از پروژه‌هاي عمراني را بعد از زمان برگزاري اجلاس افتتاح خواهيم کرد تا خبر آن‌ها براي مردم ملموس‌تر و خوشايندتر باشد.

معاون استاندار تهران با بيان اينکه 73 پروژه عمراني روز شنبه در شهرستان پاکدشت با اعتبار 30 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيد، افزود: روز گذشته با حضور مسئولان شهرستان و اينجانب 73 پروژه بزرگ عمراني‌، خدماتي از جمله پروژه ويژه 15 هزار مترمکعبي منبع آب شهرستان پاکدشت افتتاح شد كه  با افتتاح اين پروژه عظيم، شهرستان پاکدشت از نظر تامين آب در چند سال آينده بيمه شد.

محمودي با اشاره به حضور استاندار تهران در ورامين و افتتاح 54 پروژه خدماتي، عمراني و رفاهي گفت: روز گذشته 54 پروژه با حضور استاندار تهران با اعتبار 130 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيد.

وي با بيان اينکه 61 پروژه ديگر با حضور معاون منابع انساني استاندار تهران در شهرستان دماوند مورد بهره‌برداري قرار گرفت، اظهار داشت: شهرستان دماوند هم از افتتاح پروژه‌هاي عمراني در هفته دولت بي‌نصيب نماند و با حضور معاون استاندار 61 پروژه با اعتبار 10 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيد تا مردم اين منطقه از شيريني افتتاح اين پروژه‌ها در هفته دولت بي‌بهره نباشند.

معاون استاندار تهران اتصال بزرگراه تهران ـ پرديس‌، افتتاح مجتمع‌هاي دامداري ‌در بخش توليدات گوشت، مرغ و ... و پروژه‌هاي بزرگ رفاهي را از جمله پروژه‌هاي بزرگ استان تهران خواند و افزود: بيشتر پروژه‌هاي ذکر شده بعد از زمان برگزاري اجلاس افتتاح خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پروژه ، محمودی ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.