سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري 5 نفر از سارقان حرفه اي منازل در يزد

پليس آگاهي يزد با همكاري پليس آگاهي البرز كرج 5 نفر از سارقان حرفه اي منازل را كه در شهرهاي مختلف سرقت كرده بودند را دستگير كردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ عليرضا خالقي رئيس پليس آگاهي استان يزد گفت: در پي وقوع 6 فقره سرقت منازل در سال جاري،مأموران آگاهي يزد پس از بازديد از محل هاي وقوع سرقت و تحقيق از مالباختگان متوجه شدند سارقان كه بين 3 الي 5 نفر بودند همگي با لهجه غير بومي و صورت هاي نقاب زده، پس از ورود دست و پاي افراد حاضر در منزل را با دستبندهاي پلاستيكي مي بستند و با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت مي­كردند.
 سرهنگ خالقي افزود: در اين سرقتها طلا، گوشي هاي تلفن همراه، وجه نقد و لب­تاپ به سرقت رفته كه با توجه به اهميت موضوع، پرونده ه اي از اداره مبارزه با سرقت به اداره عمليات ويژه آگاهي ارجاع شد.
 اين مقام مسوول ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد موارد مشابه چنين سرقتهايي در استان اصفهان نيز به وقوع پيوسته است كه با فعال شدن گوشي هاي سرقتي در اطراف كرج توسط سارقان ،اين احتمال داده شد كه سارقان ساكن استان البرز شهرستان كرج مي­باشند.
 وي گفت: در اين خصوص ظن كارآگاهان آگاهي يزد به ارتكاب سرقت هاي به وقوع پيوسته در يزد و شهرستان كرج توسط يك باند بيشتر شد كه با تعامل و همكاريهاي شبانه روزي بين پليس آگاهي يزد و البرز، سه نفر از سارقان در استان البرز دستگير و در تحقيقات انجام شده به سرقت هاي شهر يزد اقرار كردند.
 سرهنگ خالقي تصريح كرد: در ادامه تحقيقات اكيپي از مأموران اداره عمليات ويژه آگاهي البرز به همراه يكي از سارقان دستگير شده بنام سعيد اهل تبريز ساكن شهريار كرج به يزد عزيمت و پس از هماهنگي قضائي با بازپرس دادسراي يزد، با راهنمائي سارق محلهاي سرقت شناسائي شد.
 سارق در بازجويي پليسي ضمن معرفي همدستانش بنامهاي مجيد، بهمن،حميد و داوود گفت: چون يكي از همدستانش (مجيد) قبلا در يزد حضور داشته و آشنا به شهر يزد بوده به پيشنهاد وي با يك دستگاه پژو 405 به يزد مراجعه و سرقت­ها را انجام داديم.
 رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان خاطرنشان كرد: بعد از انجام دستورات قضائي با توجه به تعدد سرقت­هاي به عنف منازل استان كرج (12 فقره)، پرونده هاي اعلام سرقت يزد به همراه نيابت قضائي استان البرز به دادسراي يزد ارسال شد تا جهت رسيدگي به شهرستان كرج ارجاع شود./ف
 

برچسب ها: دستگیری ، سارقان ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.