سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 4 دیگر مخازن زباله معیوب ندارد

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 9 در راستای یک طرح ضربتی طی هفته گذشته اقدام به بازسازی و مرمت مخازن زباله معیوب این ناحیه کرد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای سلامت منظر شهری اداره خدمات شهری ناحیه 9 اقدام به تعمیر مخازن زباله معیوب خیابان های استخر و قنات کوثر کرد که در این طرح 12 مخزن معیوب بازسازی شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 ادامه داد: در راستای مبارزه با جانوران موذی و به منظور پاکسازی و حفظ بهداشت محیط، اداره خدمات شهری ناحیه 4 اقدام به طعمه گذاری در خیابان های سراج، فرجام، تکاوران، آزادگان، بلوار اردیبهشت، بزرگراه رسالت کرد.
در ادامه مهدی ناظریه رئیس اداره ساماندهی منطقه 4 با اشاره به آزادسازی معابر اصلی و پیاده راه ها تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سد معبر صنفی و سیار وانتی در جهت جلب رضایت شهروندان اداره ساماندهی منطقه اقدام به رفع مزاحمت های شغلی کرد.
ناظریه اظهار داشت: با توجه به دستور قضایی از ریاست دادسرای ناحیه 7 تهران با  همکاری نیروهای انتظامی نسبت به جمع آوری موارد سد معبر اقدام کرد./ز
برچسب ها: مخازن ، مبارزه ، طی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.