سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراذل و اوباش منطقه نارمک به اتهام تخريب اموال خصوصي بازداشت شدند

سرپرست کلانتري 127 نارمک از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش محدوده نارمک خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ نظري پور ، بااشاره به دستگيري دو تن از اراذل و اوباش محدوده نارمك گفت: اين دو متهم با ايجاد يک درگيري در محلات اين محدوده اقدام به تخريب اموال خصوصي شهروندان کرده بودند که با تلاش پليس بازداشت شدند.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: با اعلام شکايت شهروندان محدوده نارمک مبني بر درگيري و شرارت دو تن از اراذل واوباش در اين محله به پليس 110 ماموران اين يگان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
 وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که اين دو شرور دقايقي پيش ضمن خود نمايي با سلاح سرد اقدام به عربده کشي و تخريب اموال خصوصي در محدوده نظام آباد کرده و بلافاصله از محل متواري شده اند.
 سرهنگ نظري پور عنوان داشت: بلافاصله اقدامات اوليه براي شناسايي هر دو متهم آغاز شد و با توجه به اطلاعات به دست آمده معلوم شد که اين دو نفر از اشرار سطح دو و سه اين محدوده هستند که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسايش شهروندان شده اند.
 سرپرست کلانتري 127 نارمک تصريح کرد: با مشخصات به دست آمده از متهمان، سوابق آنها استعلام شد و ماموران موفق شدند محل اختفاي آنها را که يک خانه مجردي در همان حوالي بود، شناسايي کنند که طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي غافلگيرانه هر دو نفر را بازداشت کرده و براي بررسي هاي اوليه به کلانتري منتقل کردند.
 گفتني است، اين دو متهم که "عباس" و "علي" نام داشتند در کلانتري به جرم خود مبني بر ايجاد اخلال در نظم عمومي اعتراف کرده و براي انجام تحقيقات تکميلي به پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شدند که اين اقدام به موقع به تشکر و تقدير شهروندان از عملکرد پليس منجر شد./ف
برچسب ها: اراذل ، اوباش ، نارمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.