سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيمه چتري براي حمايت از توليدكنندگان

با ارايه سياست هاي حمايتي از جمله انواع بيمه ها و ارايه خدمات به توليدكنندگان نيازهاي غذايي كشور تامين و هيچگونه كمبودي نخواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا شافعي نيا مديرعامل موسسه جهاد استقلال در نشستي كه امروز به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: در بخش كشاورزي تاكنون هيچگونه حمايت بيمه اي براي توليدكنندگان وجود نداشته كه بتوانند بدون دغدغه به فعاليت خود ادامه دهند.

وي ادامه داد: در ابتداي سال 91 بخشي از فعاليت را در تامين بيمه توليدكنندگان شروع شد كه از ابتدا سرمايه شركت بيمه 40 ميليارد تومان با جمعي از تشكل هاي كشاورزي بود كه اوايل سال گذشته 400 ميليارد تومان افزايش يافت كه اميدواريم با تلاش و پيگيري ها بتوانيم اين رقم را بين 60 الي 80 ميليارد تومان نگه داريم.

شافعي نيا تصريح كرد: با پيگيري ها در آينده اي نزديك، بيمه شروع خواهد شد و توليدكنندگاني كه نياز غذايي ما را تامين مي كنند خدماتي از جمله انواع بيمه ارايه مي دهند تا در اين موقعيت حساس با كمبود موادغذايي مواجه نشويم.

وي اضافه كرد: موسسه جهاد استقلال در بخش هاي تامين نهاده ها مانند بذر مورد نياز، سموم و ساير نهاده ها فعال است و تلاش مي كند بهترين نهاده را در اختيار توليدكننده قرار دهد.

وي تاكيد كرد: يكي از مسائل مهم و اساسي در بخش كشاورزي عدم هماهنگي در واردات و صادرات محصولات كشاورزي است كه با ايجاد سياست هاي مناسب و برنامه هاي راهبردي بايد هماهنگي بين توليد و توزيع ايجاد شود تا با گراني و كمبود محصول روبرو نشويم./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.