سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتخب از وصیت‌نامه یک شهید

این تكالیف الهی است كه باید آنقدر بجنگیم تا فتنه بر روی زمین و دنیا نباشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ پلاک10 در آخرین یادداشت خود به منتخبی از وصیت نامه شهید براتی نوشته است:

1ـ خدایا تو  حافظ این امت باش و برای این امت، امام عزیزمان را حفظ كن خدایا هر كس به این اسلام و انقلاب یاری می رساند او را یاری برسان. بار پروردگارا رزمندگان اسلام این حق جویان و رهروان خط اباعبدالله را محفوظ و پیروز بدار و دشمنان آنان را خوار و ذلیل بگردان تو آنها را با ایمان راسخ و عزمی استوار در برابر دشمن ثابت قدم بدار.

2ـ آن روز، در زیر چكمه طاغوت و طاغوطیان لگدمال می شدیم و زیر سلطه ابر قدرتها همانند آمریكا و ایادی وابسته اش  بودیم تا اینكه سیدی از آل رسول و سلاله پاك انبیاء همانند آباد و اجدادش ائمه معصومین و همچنان جدش اباعبدالله قیام كرد و دست این ابر قدرتها را از سر ما و این مملكت و فرزندان ما برچید و اسلام و جمهوری اسلامی را در این مملكت استوار كرد ای مردم قدر این رحمت خداوندی را بدانید و از اسلام و قرآن و روحانیت دفاع كنید و نگذارید دشمنان اسلام كه در فكر نابودی دین خدا هستند بر ما غلبه كنند چرا كه می بینیم جنگی بر ما تحمیل كرده اند كه در این جنگ شهدای زیادی داده ایم و نه بر پیر ما رحم كردند  نه بر كودك صغیر و چون یزید و شمر كه بر كودكان شش ماهه اباعبدالله رحم نكردند بر ما رحم نمی كنند. ای مردم امت پس، از حالا مواظب باشید و به آنان فرصت ندهید.

3ـ خدایا مگر ما چه گفته بودیم كه اینطور بر ما هجوم آوردند مگر ما حرفی جز استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی داشتیم كه به ما حمله كردند ما كه با آنان كاری نداشتیم می خواستیم پس از سالها ظلم عدل برقرار شود و حق مظلوم از ظالم گرفته شود. ای برادر و خواهر مسلمان كاری كنید كه اطاعت كردن شما از فرمایشات حضرت امام پوزه آمریكا و شوروی را به خاك بمالید.

4ـ این تكالیف الهی است كه باید آنقدر بجنگیم تا فتنه بر روی زمین و دنیا نباشد.

5ـ مادرم می خواهم بعد از شهادتم چنان صبور باشید مانند زینب (س)

6ـ می دانم خواهر برادر را دوست دارد، خواهران خوبم همانطوری كه مرا دوست دارید امام و روحانیت را دوست داشته باشید.

7ـ پدرم می خواهم طوری برادرانم را تربیت كنید كه سلاخم را بردارند و پسرانم را به درس خواندن وادار كنید و در نماز و روزه و یاد گرفتن قرآن كوشا باشند و به جبهه ها بیایند و راهم را ادامه دهند.
برچسب ها: وصیت ، مراد ، براتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.