سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار مرکزی ری خبر داد:

تعطیلی شهر ری تنها شامل بخش مرکزی می شود

با توجه به تعطیلی آتی به مناسبت اجلاس سران جنبش عدم متعهد ها تمامی ادارات بخش مرکزی ری تعطیل است.

خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در تعطیلات 5 روزه پیش رو تمامی ادارات بخش مرکزی ری تعطیل است اما ادارات به صورت کشیک به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان ری اذعان داشت: با توجه به موقعیت خاص ری به لحاظ وجود فرودگاه بین المللی امام خمینی  (ره) و مرقد مطهر امام خمینی (ره) طبق پیش بینی های صورت گرفته با تشکیل کمیته های فرهنگی، خدمات رسانی، پشتیبانی، امنیتی و سیاسی انتظامی ادارات آماده هستند تا در صورت نیاز خدمات رسانی کنند.
خدادادی افزود: در بخش گردشگری تدارک های لازم جهت بازدید مهمانان از آثار تاریخی و استان حضرت عبدالعظیم (ع) در نظر گرفته شده است.
بخشداری مرکزی ری با اشاره به اقدامات انجام شده برای پذیرایی از مهمانان اجلاس شانزدهم اظهار داشت: در راستای کاهش از تردد ماشین های حمل و نقل مصالح و ساخت و ساز های غیر مجاز در این ایام جلوگیری خواهد شد همچنین نسبت به مرمت معابر سطح شهر نیز اقدام شده است.
خدادادی با بیان این مطلب که این تعطیلی تنها شامل بخش مرکزی است خاطر نشان کرد: از تاریخ 7 تا 11 شهریور کلیه ادارات ری تعطیل است و این تعطیلی شامل شهرهای شهرستان ری همچون باقر شهر و حسن آباد نمی شود./ز
برچسب ها: راستا ، اجلاس ، تنها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.