سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ایجاد سه رشته مقطع دكترا در دانشگاه شهركرد

رییس دانشكده علوم ریاضی دانشگاه شهركرد از ایجاد رشته های دانشگاهی تحقیق در عملیات، آنالیز عددی و آنالیز ریاضی در مقطع دكترای این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: محمد ریسمانچیان گفت: این دانشگاه علاوه بر رشته ریاضی محض در گرایش جبر در رشته ریاضی كاربردی در دو گرایش تحقیق در عملیات و آنالیز عددی در مقطع دكترا نیز دانشجو می پذیرد.

وی افزود: رشته دكترای رشته ریاضی محض گرایش آنالیز ریاضی نیز از بهمن ماه سال جاری یا مهر ماه سال آتی در این دانشگاه راه اندازی می شود.

ریسمانچیان ظرفیت پذیرش در مقطع دكترای رشته ریاضی كاربردی گرایش تحقیق در عملیات و گرایش آنالیز عددی راهرکدام سه دانشجو عنوان كرد و افزود: در مقطع دكتری در رشته ریاضی محض گرایش جبر نیز 10 دانشجو پذیرش می شود.

رئیس دانشكده علوم ریاضی دانشگاه شهركرد تصریح كرد: این دانشگاه علاوه بر ظرفیت های در نظر گرفته شده برای پذیرش دانشجو در مقطع دكتری در قالب آیین نامه استعداد درخشان نیز دانشجو پذیرش می شود.

وی گفت: دكتری ریاضی محض گرایش جبر از سال 84 در این دانشگاه راه اندازی شده و تاكنون دو نفر فارغ التحصیل داشته است.

دانشگاه شهركرد بیش از شش هزار دانشجو در 30 رشته مقطع كارشناسی، 30 رشته كارشناسی ارشد و دكترا و پنج رشته در دوره دیپلمای دامپزشكی در 30 گروه آموزشی و هفت دانشكده دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.