سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

سمپاش بوم دارشاسی بلندكشور درنمایشگاه هفته دولت اهواز به نمایش درآمد

رییس اداره فن آوری مكانیزه سازمان جهاد كشاورزی خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت، نخستین سمپاش بوم دار شاسی بلند در كشور'تولید استان فارس' در محل نمایشگاه بین المللی اهواز در معرض نمایش گذاشته شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'فرزاد ذلقی' یكشنبه با اشاره به این كه تمامی قسمت های دستگاه، ساخت كشور و تولید استان فارس است اظهارداشت: این دستگاه از لحاظ كیفی هم ردیف نمونه خارجی ساخت كشور آلمان است و از جهاتی نیز كارآمد تر است.

وی به مزایای این سمپاش اشاره كرد و افزود: صرفه جویی ارزی تا بیش از چهار برابر قیمت نمونه خارجی، كاهش سه برابری در زمان عملیات سمپاشی، صرفه جویی در مصرف آب و قابل تنظیم بودن برای گیاهان مرتفع تا 180 سانتی متر از جمله این مزایا است.

ذلقی ساخت دستگاه هایی از جمله ترینچر لیزری، لولر لیزری، سمپاش بوم دار 21 متری، دستگاه های كارنده مستقیم و ساخت بسیاری دیگر از دستگاه ها را در داخل كشور نتیجه و از بركات تحریم های استكباری برشمرد و تصریح كرد: خوشبختانه صنعتگران بخش فن آوری های مكانیزه كشاورزی كشور، امروزه به حدی از توانمندی فنی و خود اتكایی رسیده اند كه مشغول طراحی و ساخت دستگاه های مكانیزه كشاورزی با هدف صادرات هستند.

لازم به ذكر است نمایشگاه هفته دولت از دوم تا پنجم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین امللی اهواز برپاشده است و یكی از غرفه های پربازدید، غرفه سازمان جهاد كشاورزی خوزستان و ادارات كل تابعه است كه در این میان غرفه اداره فن آوری های مكانیزه كشاورزی در فضای آزاد نمایشگاه از جذابیت ویژه ای برخوردار است./س

برچسب ها: سمپاشی ، نمایشگاه ، اهواز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.