سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ در خراسان رضوی؛

630خدمت دولتی به بخش خصوصی واگذار می شود

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: در استان خراسان‌رضوی 630 خدمت در دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری تصدی به بخش خصوصی فراهم شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، رضا عبدالملکی در جلسه مشترک کارگروه دولت الکترونیک و پنجاهمین نشست شورای راهبردی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور، اظهار کرد: حضور سالانه بیش از 30میلیون زائر و بیش از 6میلیون مجاور در شهر مشهد سبب می‌شود که این شهر در زمینه الکترونیک، زیرساخت‌های مناسبي داشته باشد.

عبدالملکی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه، فضای بسیار مناسبی برای رشد و توسعه فن‌آوری و دانش‌محوری دیده شده است و تلاش می‌شود 20درصد خدمات تصدیگری به بخش خصوصی واگذار شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر سیستم مجوز صادره صنعتی و معدنی و سیستم ثبت ‌احوال در کشور به صورت مطلوب پایه‌گذاری و راه‌اندازی شده است و امیدواریم با تعامل بخش خصوصی و دولتی بتوانیم اقدامات لازم را در قالب تفاهم‌نامه‌ای پیگیری کنیم.
معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: در حوزه پورتال و سایر فرایندهای‌های مربوطه، با سهم 56درصدی رو‌به‌رو هستیم که 36درصد فعالیت استان در راستای خارج کردن تصدی از دولت و واگذاری آن به بخش خصوصی است و باید در سال‌های آینده 56درصد توان دستگاه‌ها برای خروج تصدیگری از دستگاه‌ها، اجرایی شود. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.