سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار علاءالدين بروجردي با فاروق الشرع و بشار اسد/ اسد: تمام منطقه در معرض توطئه اند

دقايقي پيش رسانه هاي سوريه اعلام کردند علا الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس با بشار اسد رئيس جمهور سوريه در دمشق ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار :علاء الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ايران با بشار اسد رئيس جمهور سوريه در دمشق ديدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران تاکید کرد، تمام منطقه و نه تنها سوریه در معرض یک توطئه قرار دارد و مردم سوریه به هر قیمت در برابر این توطئه ایستادگی می‌کنند.

بشار اسد تاکید کرد که آنچه هم اکنون در سوریه رخ می‌دهد، تنها سوریه را هدف نگرفته بلکه تمام منطقه را هدف قرار داده است و سوریه کانون این حملات و توطئه‌های قرار گرفته است،‌ به همین دلیل طرف‌های خارجی سوریه را برای کامل کردن طرح‌هایشان در منطقه هدف قرار داده‌اند.

رسانه هاي سوريه با اعلام اين خبر افزودند امروز بعد از ظهر علاء الدين بروجردي با فاروق الشرع معاون رئيس جمهور سوريه ووليد المعلم وزير امور خارجه و عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه ديدار وگفتگو خواهد کرد.
گفتني است از روز گذشته علا الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس کشورمان سفر خود را به سوريه آغاز کرده وقرار است با مقامات سياسي و پارلماني اين کشور ديدار وتبادل نظر کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.