سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده، معاون هنری حوزه هنری

مسعود نجابتی دبیر هنری سوگواره هنر عاشورایی شد

مسعود نجابتی طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده، معاون هنری و رئیس جشنواره های حوزه هنری به عنوان دبیر هنری هفتمین سوگواره هنر عاشورایی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری حوزه هنری، در این حكم آمده است: با توجه به تجربه، دانش و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیر مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری، به عنوان دبیر هنری هفتمین سوگواره هنر عاشورایی منصوب می‌شوید.

 مسعود نجابتی متولد ۱۳۴۶ تهران و كارشناس ارشد رشته گرافیك، از دانشگاه هنر فارغ التحصیل است. تدریس گرافیك و تایپوگرافیك از سال 1385، برپایی نمایشگاه های داخلی و خارجی، عضو انجمن تایپوگرافی و انجمن خوشنویسان ایران، تألیف كتاب خط در گرافیك از جمله سوابق هنری این استاد هنرمند است.

این سوگواره در بخش‌هایی همچون پوستر و تصویر سازی به ترتیب با موضوع های حماسه عاشورا، حضرت علی‌اكبر «ع» و طراحی پرچم‌های سوگواری برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان هفتمین دوره این رقابت هنری، توجه به جنبه های زیبایی شناسانه و نگاه طراح در استفاده از نشانه ها و عناصر تصویری شایسته از نكات قابل توجه در داوری آثار است.

لازم به ذكر است، آثـار رسیده توسط هیـأتـی متشكل از كارشنـاسان ، استادان و صاحبنظران ارزیـابـی شده و آثـار انتخابـی در ابعاد 70×100 چاپ و در نگارخانه ابوالفضل عالی و خانه عكاسان حوزه هنری عرضه خواهد در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام، تكمیل فرم شركت و دریافت كد رهگیری تا 15 آبان ماه امسال فرصت دارند، به سایت مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 5- 84172204 تماس بگیرند./م
برچسب ها: دبیر ، هنر ، عاشورایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.