سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت با حمله به ايران در محافل داخلي رژيم صهيونيستي اوج گرفته است

پايگاه اينترنتي آنتي وار در گزارشي به قلم "ميشل پليتنيک" گزارش داد سوداي حمله نظامي يکجانبه رژيم صهيونيستي به ايران که از سوي بنيامين نتانياهو نخست وزير و ايهود باراک وزير جنگ اين رژيم حمايت مي شود، با مخالفت هايي در محافل داخلي رژيم اسراييل روبرو شده و شيمون پرز رئيس اين ژريم با آن مخالفت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، پرز در مصاحبه‌اي تلويزيوني گفت: اکنون براي ما روشن است که نمي توانيم به تنهايي در اين زمينه اقدام کنيم. ما بايد براي جلوگيري از پيشرفت هسته اي ايران، با آمريکا همکاري کنيم.
 
اظهارات پرز به شکل انتقاد از تلاش هاي نتانياهو و ايهود باراک براي اعمال فشار بر باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا به منظور حمله به ايران تعبير مي شود.

رئيس رژيم اسراييل همچنين معتقد است تاکتيک هاي نتانياهو و باراک به مناسبات خاص تل آويو و واشنگتن لطمه مي زند.

مقامات اسراييل ضمن اينکه براي آزادي عمل خود ارزش قائل هستند، به نيازي که به حمايت آمريکا دارند، واقفند زيرا واشنگتن همواره از سياست ها و اقدامات جنجال برانگيز تل آويو حمايت کرده است.

با وجود اين مخالفت ها، پيش بيني مي شود نخست وزير و وزير جنگ رژيم اسراييل به سبب حمايت از اقدام يکجانبه اسراييل بر ضد ايران منزوي شوند.

از سوي ديگر بني گانتز رئيس ستاد مشترک نيروهاي نظامي و تامير پاردو رئيس سازمان اطلاعات جاسوسي اسراييل (موساد) با حمله به ايران مخالف هستند.

اين دو مقام در مصاحبه هاي مطبوعاتي خود به صراحت اعلام کرده اند که با وجود تهديد جدي ايران ، با نتانياهو و باراک هم عقيده نيستند.

عمير اشل فرمانده نيروي هوايي، آويو کوچاوي رئيس اطلاعات ارتش و يورام کوهن رئيس سرويس امنيتي اسراييل (شين بت) نيز در فهرست مقام هاي اسراييلي مخالف حمله نظامي به ايران قرار دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.