سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بخش حوزوی مرکز رشد علوم انسانی راه اندازی می شود

رییس مرکز رشد واحدهای فناور علوم انسانی قم از راه اندازی بخش حوزوی مرکز رشد علوم انسانی استان قم در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، مصطفی ملایی با بیان اینکه مرکز رشد علوم انسانی برای بالندگی، خلق ایده ها و کاربردی کردن آن مطابق با نظرات بزرگان حوزه فعالیت های خود را از پارسال آغاز کرده است افزود: این مرکز درصدد است با فعال ساختن ایده های طلاب جوان در عرصه های مختلف علوم اسلامی و انسانی گام بردارد و مراکز حوزوی را در ابعاد ساختاری،‌ محتوایی و زمینه ای درگیر سازد.
وی تصریح کرد: این مرکز در تعاملات و جلسات متعدد خود به دنبال ایجاد رابطه ای دو سویه بوده و خواستار آنست که مراکز حوزوی جایگاهی برای مرکز رشد علوم انسانی قائل شوند.
ریيس مركز رشد علوم انسانی با اشاره حمایت های این مرکز از فرهیختگان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه افزود: حمایت های این مرکز در قالب ایجاد فضای مناسب، تجهیزات اداری و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های فنی، اقتصادی، راهبردی و حقوقی کاملا رایگان است.
علاقه مندان می توانند برای استفاده از امکانات این مرکز به نشانی قم – پردیسان- بلوار دانشگاه- ابتدای بلوار مولوی مراجعه کنند و یا با شماره 02512811225 تماس بگیرند./س
برچسب ها: قم ، بخش ، حوزوی ، رشد ، علوم انسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.