سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير اقتصاد:

صنعت بيمه پويا و در حال حرکت است

وزير امور اقتصادي و دارايي با تقدير از عملكرد صنعت بيمه در سال جهاد اقتصادي گفت : بيمه مركزي به عنوان نهاد حاكميتي و توسعه اي دولت در صنعت بيمه ، وظيفه سياستگذاري دارد و نقش هيئت عامل و شوراي عالي بيمه هم تاثيرگذار است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران، سيد شمس الدين حسيني ، تلاش هاي بيمه مركزي براي تهيه گزارش مناسب براي ارائه به مجمع را رضايت بخش خواند و تاييد حساب ها و صورت هاي مالي توسط سازمان حسابرسي را مناسب ارزيابي کرد.

رئيس مجمع بيمه مركزي با تاكيد بر مراقبت هاي مالي بيمه مركزي گفت : اين نهاد سياستگذار بايد با رعايت قوانين و مقررات مالي تركيب سهامداران شركت هاي بيمه اي را طوري
تعيين کند كه آن شركت فقط به كار بيمه اي مشغول شود.

وزير اقتصاد با اشاره به نقش مهم بيمه مركزي گفت : اقدامات نشان مي دهد كه صنعت بيمه پويا و در حال حركت است.

وي با تاكيد بر گسترش نظارت بر صنعت بيمه تصريح كرد : در برقراري نظام يكپارچه در بخش هاي مالي ، اعتباري و سرمايه گذاري كشور، نقش بيمه تاثير گذار و قابل اتكاست.

حسيني بر نقش آموزش و پژوهش در پويايي صنعت بيمه اشاره و اضافه كرد: كشور دانشمند و ثروتمندي داريم و بايد هوشمند نيز باشيم، با توجه به رشد قابل ملاحظه بيمه در دنيا نيازمند توسعه و گسترش عمقي اين صنعت در بخش هاي مختلف هستيم ، تلاش هاي انجام شده براي تربيت نيروهاي متخصص بيمه اي قابل تقدير است و به تقويت و تلاش بيشتر با حمايت هاي مالي و پشتيباني نياز داريم./عب
برچسب ها: اقتصاد ، بیمه ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.