سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته فنی واترپلو:

بهتر است فدراسیون شنا را منحل کنند!!

سرپرست کمیته فنی واترپلو گفت: متأسفانه تاکنون هیچ فعالیتی برای حضور ملی پوشان کشورمان در مسابقات آسیایی صورت نگرفته است.

نادر غفوری سرپرست کمیته فنی واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات واترپلوی زیر 19 سال قهرمان آسیا از هفته آینده به میزبانی قزاقستان برگزار می شود اما تاکنون سفر تیم ملی به این رقابت ها مشخص نیست.
 
وی گفت: برای حضور در این رقابت ها ملی پوشان از 3 ماه گذشته تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری می کنند، البته ما از مسئولان انتظار حمايت بيشتري داشتيم ،با اين شرايط احتمال اینکه واترپلوئیست های کشورمان این رقابت ها را از دست بدهند بسیار زیاد است.
 
غفوری افزود: واترپلوئیست زیر 19 سال پشتوانه تیم های ملی در آینده هستند به همین دلیل حضور در این رقابت ها از اهمیت زیادی برخوردار است همچنین این مسابقات حکم انتخابی جهانی را نیز دارد به همین دلیل ما امیدواریم این مشکل برطرف شود و آنها بتوانند در بازی های قزاقستان حضور پیدا کنند.
 
 * برای فوتبال همه کار می کنند
 
وی تصریح کرد: در حالیکه ما با یک همچنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنیم که مسئولان ورزش هیچ قدمي براي برطرف شدن این مشکل بر نداشتند، اما در صورتیکه یک همچنین مشکلی برای رشته فوتبال پیش آمد بدون شک مسئولان هر کاری انجام می دادند تا این مشکل برطرف شود.
 
غفوري خاطرنشان کرد: البته فدراسیون شنا در این مدت بی کار ننشستند و نامه ای را در خصوص حضور تیم ملی در این رقابت ها به كنفدراسيون شناي آسيا ارسال كرد و در حال حاضر در انتظار پاسخ مسئولان آسيايي هستيم..
 
وي گفت: متأسفانه قزاقستان ميزبان مسابقات قهرماني آسيا نيز با ارسال نامه اي اعلام كردند كه ايران حق حضور در اين رقابت ها را نخواهد داشت و به همين دليل رواديد ملي پوشان نيز صادر نخواهد شد، البته فدراسيون شناي كشورمان از كنفدراسيون شناي آسيا خواست تا اجازه حضور در اين رقابت ها را بدهند تا پس از اين مسابقات نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسيون اقدام كنند.
 
وي يادآور شد: اين رقابت ها جمعه در قزاقستان آغاز مي شود و قرار بود 2 روز پيش از شروع اين بازيها تيم ملي را به قزاقستان اعزام كنيم و حتي در حال حاضر نيز بليط براي اعزام ملي پوشان را نيز تهيه كرديم اما تاكنون حضور آنها در اين پيكارها مشخص نيست.
 
سرپرست كميته فني واترپلو اظهار داشت: در صورتيكه سفر تيم ملي جوانان به اين رقابت ها لغو شود شكي نيست اعزام تيم هاي ملي بزرگسالان و زير 18 سال كشورمان به رقابت هاي قهرماني آسيا و قهرماني جهان نيز لغو خواهد شد و به اين ترتيب واترپلو به طور كامل نابود خواهد شد و همچنين بايد فاتحه رشته را بايد خواند.
 
وي افزود: باتوجه به اينكه تاكنون هيچ اقدامي از سوي مسئولان براي برطرف شدن اين مشكل نكرده اند به همين دليل به اعتقاد من بهتر است فدراسيون شنا را منحل كنند تا بركل خيال همه آسوده شود، همچنين با توجه به اينكه ملي پوشان از لغو احتمالي سفر خود به اين مسابقات با خبر شده اند به همين دليل آنها ديگر روحيه و انگيزه اي براي پيگيري تمرينات آماده سازي خود براي حضور در اين رقابت ها ندارند. /آق

 

 

برچسب ها: ملی پوشان ، وزارت ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.