سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب امید آفرین و وحدت بخش بود

نماینده مردم ماكو، پلدشت، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از ژرف نگری و موقعیت شناسی رهبر معظم انقلاب گفت : بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب امید آفرین، وحدت بخش و آگاه كننده بود.

محمد علیپور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب با ارائه یك تحلیل روشن از ترفند های دشمنان و برملا كردن اهداف شوم آنان برای ایجاد اختلاف در كشورهای اسلامی به خصوص ایران اسلامی، مردم و مسوولان را به هوشیاری و بیداری و اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان فراخواندند.

وی اظهار داشت : همانگونه كه رهبر معظم انقلاب تاكید فرمودند، اتحاد تنها راه مقاومت و پیروزی در مقابل دشمنان است ،لذا مردم و مسوولین باید در یك صف واحد برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت كنند.

نماینده مردم ماكو، پلدشت، شوط و چالدران، ادامه داد : تفرقه افكنی میان شیعه و سنی و بدبین ساختن آنها به یكدیگر بزرگترین توطئه دشمنان است، شیطان بزرگ با تكیه بر این ترفند می خواهد دو پیكره اسلام را از هم جدا ساخته و اسلام را از اساس و بنیان تضعیف كند.

علیپور یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به درستی روی این موضوع پافشاری كردند كه، ملت مسلمان ایران باید این حقیقت را باور كنند كه وقتی دشمنان در یك صف قرار گرفتند، بی شك توطئه ای در راه است چنانكه در طول سالیان اخیر دقیقا به این شیوه عمل كرده اند.

وی افزود : جهان غرب از این حقیقت غافل است كه اسلام دین اتحاد و همبستگی است، اختلافات قومی و نژادی در دین اسلام معنی ندارند، آنچه در آئین مقدس اسلام حرف اول را می زند اتحاد و اتفاق برای یك هدف متعالی و حفظ اسلام اصیل است .

علیپور اظهار داشت : دشمن برای جبران شكست ها و ناكامی های خود به صورت علنی برای تفرقه افنكنی در میان مسلمانان وارد میدان شده ، به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت ها و ملت های مسلمان به خصوص نخبگان باید با هوشمندی و درایت عمل كرده و فرصت تفرقه افكنی را از دشمنان بگیرند.

وی تاكید كرد: به اعتقاد رهبر معظم انقلاب حل مسائل و مشكلات مسلمانان در سراسر جهان ، آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی و توقف زیاده خواهی ها و اشغالگری های دشمنان نیازمند اتحاد و همبستگی و هوشمندی، شجاعت مسلمانان است./س

برچسب ها: وحدت ، ماکو ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.