سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /معاون وزیرراه وشهرسازی :

نوسازی 120هزارواحد مسکونی فرسوده در کشور تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری کشور گفت: 120 هزار واحد مسکونی فرسوده در کشور تا پایان امسال بهسازی و نوسازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس کیانپور از بافتهای فرسوده شهری بندرعباس گفت: از این شمار 56 هزار و 500 واحد تاکنون به بهره برداری رسیده است و 25 هزار واحد نیز تا پایان شهریور افتتاح می شود.

اکنون 72هزار هکتار بافت فرسوده شهری در 461 شهر کشور وجود دارد که تاکنون حدود 7 هزار هکتار آن بازسازی و بهسازی شده است.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری کشور گفت:به ازا هر واحد مسکونی 20 میلیون تومان به روش غیر صنعتی و 25 میلیون تومان به روش صنعتی بدون سپرده گذاری تسهیلات پرداخته می شود.

کیانپور افزود: امسال 200 هزار واحد مسکونی تسهیلات در نظر گرفته شده که 100 هزار واحد از محل منابع داخلی بانکها و 100 هزار واحد دیگر از خط اعتباری مسکن مهر تسهیلات پرداخت می شود.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 391 هکتار بافت فرسوده در هرمزگان گفت: 4 هزار و 500 واحد مسکونی در هرمزگان در سالجاری آماده بهره برداری است که 2 هزار واحد آن ر در اواخر شهریور به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری کشور گفت: 2 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر نیز در هرمزگان تا پایان امسال نوسازی و بهسازی می شوند./ب

برچسب ها: معاون وزیر ، راه ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.