سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران بیانگر دیپلماسی موفق ایران

امام جمعه شاهین‌‌دژ گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران بیانگر دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: گردهم آمدن سران جنبش عدم تعهدها و حضور چهره‌های سرشناس در اجلاس تهران در كاهش تنش‌ها و بحران‌های منطقه ای موثر است .

وی برگزاری این اجلاس را در كمك به مسلمانان موثر دانست و گفت: دفاع از حق مردم فلسطین و سوریه از دیگر برنامه‌های الویت‌دار اجلاس غیر متعهدها است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اقدامات دولت در راستای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملكرد خدمات ارزنده مسوولان در كشور است .

وی با بیان اینكه خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر خدمات زیادی به مردم انجام داده اند افزود: نباید با روی كار آمدن دولت دیگری این خدمات ارزنده نادیده گرفته شود .

حجت الاسلام باقری با مثبت ارزیابی كردن خدمات دولت نهم و دهم، خاطرنشان كرد: دولت و مردم باید همسو با هم در راستای اعتلای فرهنگ‌ ایرانی و اسلامی تلاش كنند.

وی تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو همكاری و تعامل هر چه بیشتر مردم، دولت و مجلس عنوان كرد و گفت: در هفته‌ای كه به نام هفته دولت نامگذاری شده است باید شاهد اتحاد هر چه بیشتر مردم و دولت بود ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.