سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای دامی در مناطق زلزله زده

با حضور مسئولین شهرستان اهر و سازمان جهاد کشاورزی استان عملیات اجرایی ساخت اولین واحد دامی در روستای اورنگ از توابع بخش مرکزی اهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی دراین مراسم تعداد واحدهای دامی تخریب شده را در زلزله اخیر بالغ بر ده هزار واحد دامی برشمرد و افزود: با توجه به تأکید مسئولین نظام در جهت تسریع در عملیات اجرایی و ساخت مناطق آسیب دیده از زلزله همزمان با ساخت اماکن مسکونی و عملیات ساخت اماکن دامی نیز با نظارت بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی آغاز شده و امید واریم با تأمین امکانات لازم و مصالح مورد نیاز در اجرای این اماکن تسریع گردد.

محمدیان گفت: سازمان جهاد کشاورزی وادارات با تمام امکانات در خدمت مردم مناطق زلزله زده بود، کارشناسان جهاد کشاورزی با حضور در منطقه بر روند بازسازی اماکن دامی و سایر امورات محوله به این نهاد مشارکت خواهند داشت.

وی، گفت: با تشکیل اکیپ های تعیین خسارت در 267 روستا خسارت دیده شهرستان اهر، هریس و ورزقان اعزام و خسارات کارشناسی و ارزیابی شده و تمام موارد بیمه شده با کارشناسی های انجام شده در کمترین زمان ممکن خسارت آنها پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: در جهت اسکان موقت احشام به تهیه 45000 متر مربع فنس برای فنس کشی مکانهای نگهداری دام در کلیه روستاهایی که از زلزله آسیب دیده اند اقدام شده است.

فرماندار اهر نیز دراین مراسم توجه ویژه به آغاز عملیات اجرای اماکن مسکونی و دامی از اولویت کاری ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر می باشد و امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان قبل از سرما بتوانیم نسبت به اتمام این اماکن اقدام نمائیم.

رضا صدیقی، از امضاء تفاهم نامه ای با سپاه عاشورا و بسیج سازندگی برای مشارکت در ساخت اماکن دامی و مسکن محرومین کمیته امداد خبر داد و افزود: امیدواریم با حضور موثر بسیج شاهد تریع در ساخت آنها در روستاهای آسیب دیده باشیم./س

برچسب ها: عملیات ، ساخت ، دامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.