سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تدوین طرح راهبردی ورزش و جوانان خراسان رضوی نشانه عزم مدیران برای ایجاد دگرگونی ورزش

یک پژوهشگر حوزه مدیریت ورزشی تدوین طرح برنامه راهبردی ورزش و جوانان خراسان رضوی را نشانه عزم مدیران استان برای ایجاد دگرگونی در ورزش استان دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، عضو شورای داوریطرح برنامه راهبردی ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه جلسه دفاعیه این طرح توسط امین رشید لمیر، تدوینگر این طرح گفت: آنچه در طرح برنامه راهبردی ورزش و جوانان استان قبل از اجرا باید مورد توجه قرار گیرد، بوجود آمدن عزمی راسخ در میان مدیران ورزشی استان برای تحقق این طرح می باشد.

مهرزاد حمیدی، افزود: اجرای درست طرح برنامه راهبردی ورزش و جوانان استان موجب ارتقای شأن ورزش خراسان رضوی خواهد شد که نقطه مهم و کلیدی اجرایی این طرح نزدیک شدن تفکرات تدوین گران طرح با مدیران ورزش استان می باشد.

وی با تاکید بر نقش مهم شورای راهبردی در نحوه اجرای این طرح اظهار کرد: یکی از وظایف این شورا تشکیل اتاق فکر برای اجرای صحیح طرح توسط بدنه اداره کل می باشد؛ این شورا وظیفه دارد تا با نظارت صحیح از خارج شدن روند اجرایی این طرح توسط مدیران ورزشی استان جلوگیری کند.

وی همچنین از دیگر وظایف این شورا را انجام کار تحقیقاتی منسجم در طول زمان اجرای این طرح دانست و گفت: با این کار این شورا با بررسی نحوه اجرای طرح استراتژیک ورزش استان تفکرات جدید را در غالب طرح تدوین و اجرایی می کند.

وی مهمترین رکن اجرایی این طرح را اجرای گام به گام آن دانست و گفت: قبل از این که محتوای طرح مورد اهمیت باشد، نحوه استقبال مدیران ورزشی استان و همراهی آن ها از اجرای این طرح مورد اهمیت قرار دارد لذا اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بعد از برگزاری جلسات بیشتر با اعضای شورای راهبردی این طرح باید آن را دستور کار اداره کل قرار دهد تا هرچه زودتر این طرح به عنوان یک دستورالعمل مبنای کار اجرایی اداره کل درآید.

وی یادآور شد: این مدیران و بدنه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هستند که می توانند این طرح را اجرا نمایند و گروهی که این طرح را تدوین کردند صرفا می توانند نحوه اجرای آن را بازبینی، پایش و مورد مطالعه قرار دهند./س

برچسب ها: تدوین ، برنامه ، راهبردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.