سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این موفقیت های متعلق به جهان اسلام است ،

عباسی : نتایج المپیک لندن آغازی است برای موفقیت های بعدی

وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج المپیک لندن اغازی برای موفقیت های بیشتر در دوره های بعد است و به ادامه این روند بسیار امیدواریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  محمد عباسیدر مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی گفت: از مردم عزیز تشکر می‌کنم که در ماه مبارک رمضان با دعای خیرشان ورزشکاران خود را همراهی کردند تا به این موفقیت‌ها برسند.
وی ادامه داد: اعلام شد کاروان ایران شگفت آورترین کاروان ورزشی در المپیک بود. چرا این اتفاق به دست آمد، باید بگویم از نظر آماری کسب 12 مدال در مجموع که 4 مدال آن طلا بود و قرار گرفتن در رتبه 17 در رده بندی نهایی برای نخستین بار بود که در تاریخ ورزشی کشور اتفاق می‌افتاد. از طرفی با وجودی که بانوان با 8 سهمیه حضور داشتند اما الهه احمدی در تیراندازی نتیجه خوبی گرفت که اگر محدودیت‌ها نبود بانوان می‌توانستند حضور فعال‌تر ودرخشان‌تری داشته باشند.
 وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه فرزندان ملت قدر شناس بودند و همراه مربیانشان این مدا‌ل‌های درخشان را به رسم سپاس تقدیم مردم کرده اند. این آغازی است برای موفقیت در دوره‌های بعد. دو و میدانی هم برای نخستین بار وارد عرصه مدال آوری در المپیک شد که نقره حدادی به اندازه طلا ارزش داشت.
عباسی گفت: میانگین سنی کاروان ایران 25 سال بود که ورزشکاران ما می‌توانند برای دوره‌های بعد افتخار آفرینی کنند. از نظر پاکی هم بدون دوپینگ به عنوان کاروان با اخلاق شناخته شدیم. فقط 8 کشور اروپایی بالاتر از ایران قرار داشتند.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در جهان اسلام ایران درخشان‌ترین نتیجه را در بین کشورهای جهان کسب کرد و این موفقیت‌ها متعلق به جهان اسلام است. قهرمانی بلامنازع کشتی فرنگی در المپیک هم بی‌نظیر بود./ق
برچسب ها: عباسی ، نتایج ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.