سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس هایی برای تجاوز!* سند

اسناد و مدارك محرمانه به دست آمده در آمریکا مشخص می کند تلاش هاي صورت گرفته برای حمايت از پسر بچه هاي عضو سازمان پيش آهنگي بطور كارامد صورت نگرفته و موارد تجاوزات جنسی روز به روز در حال افزايش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، روزنامه گاردين نوشت: 

مسئول سازمان پيش آهنگي آمريكا  در این زمینه گفت: جاي تاسف دارد كه علي رغم كليه تلاش هاي صورت گرفته در حمايت از پسرهاي جوان و نوجوان عضو سازمان پيش آهنگي، دوباره از سوي مربياني كه اسمشان در ليست سياه ثبت شده، مورد تجاوز و سوء استفاده قرار گرفته اند و از همه بدتر  با استفاده از ضعف در سيستم حفاظتي بر اين كار خود مداومت مي ورزند!

 

روزنامه لس آنجلس تايمز با بررسي هاي كه انجام داد پرده از يك رسوائي بزرگ برداشته است. بنا به گفته مسئولين روزنامه لس آنجلس تايمز در بين سال هاي 1970 تا 1991 به تعداد 1200 متخلف جنسي در سازمان پيش آهنگي آمريكا دستگير شدند ولي با اين وجود علي رغم تمامي اتهامات ثابت شده آزار و اذيت هاي جنسي جوانان و نوجوانان سازمان پيش آهنگي توسط آنها، دوباره در سازمان باقي مانده و هيچ اقدام قانوني برعليه آنها انجام نگرفته و همين عمل زمينه را براي ارتكاب اعمال متجاوزانه آنها مهيا كرده است.

 

 

 

در گزارش این روزنامه آمده، متخلفان جنسي سازمان كه اسمشان در ليست سياه نوشته شده بود هميشه به دلايل اشتباهات دفتري، نقص در سيستم كامپيوتري و قصور در بررسي و تحت نظر گرفتن افراد ليست سياه سازمان، از فرصت استفاده كرده و به شكار جوانان و نوجوانان سازمان پرداختند!

 

 

كشف افزايش بحران تجاوز جنسي مربيان سازمان پيش آهنگي توسط روزنامه لس آنجلس تايمز باعث گرديد كه مسئولان اين اواخر دست به سختگيري هاي جدي زده و 50 مورد اخير متجاوزان جنسي را كه دوباره اقدام به تجاوز كرده بودند، بلافاصله از سازمان اخراج کردند و بقيه افراد مظنون تا تكميل شدن پرونده به طور موقت معلق از كار شدند!

 

يكي از نمونه هاي بارز اين تجاوزات مربوط به سال 1970 ميشود كه يكي از رهبران اين سازمان به پسر 14 ساله تجاوز كرد ولي با ناديده گرفتن اين مورد و گذشت سال ها بالاخره وي در تجاوز آخر گرفتار شد و در نهايت به بيش از 100 مورد تجاوز جنسي اعتراف كرد.

 

 

بعد از گسترش اعتراضات والدین، "مامات" سازمان پيش آهنگي آمريكا دوباره اقدام به تهيه ليست سياه جديد كرده كه در آن اسامي هزاران فرد متجاوز جنسي مربوط به سازمان به دقت ثبت شده  و با امنيت بالا از اين به بعد نگهداري مي شوند تا از ورود دوباره آنها به سازمان جلوگيري شود!

 

 

منبع: جام نیوز
برچسب ها: آمریکا ، فساد ، اخلاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.