سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی رغم تحریم همچنان کالاهای ممنوعه به ایران صادر می شود

علیرغم تلاش رسانه ای بیگانگان در خصوص بزرگنمایی تحریم های غرب علیه ایران، نشریه کانادایی «ونکوور سان» اعتراف کرد که تحریم های غرب در ایجاد بحران داخلی در ایران ناکارآمد بوده است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،نشریه کانادایی «ونکوور سان» اعتراف کرد که تحریم های غرب در ایجاد بحران داخلی در ایران ناکارآمد بوده است .
این نشریه در گزارش خود می نویسد «علیرغم تحریم‌های دولت کانادا علیه جمهوری اسلامی، کالاهای نیاز ایران همچنان از کانادا به مقصد ایران ارسال می‌شوند و گمرک کانادا قادر نیست صادرات این کالاها را متوقف کند».
روزنامه کانادایی «ونکوور سان» با استناد به گزارش‌های رسیده از «آژانس خدمات مرزی کانادا» اعلام کرد که با وجود تحریم‌ها و نظارت پلیس کانادا بر صادرات کالا به ایران، شرکت‌های طرف معامله با ایران از طرق مختلف اقدام به ارسال کالاهای خود می کنند و به این ترتیب همچنان به تجارت با این کشور مشغول هستند..
در ادامه این گزارش آمده: گرچه شبکه‌های تأمین کالاهای مورد نیاز جمهوری اسلامی در کانادا شناسایی شده‌اند، اما از آن‌جایی که این شبکه‌ها خود را با شرایط تحریم‌ها وفق داده‌اند، متوقف کردن محموله‌های صادراتی آن‌ها به ایران غیر ممکن است.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: کالا ، تحریم ، ورود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.