سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پرداخت غرامت به سطوح بیمه شده بخش کشاورزی در اذربايجان شرقي

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پرداخت غرامت خسارات وارده به بهره برداران تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی ، که در حادثه زلزله در شهرستان های اهر، هریس و ورزقان دچار آسیب شده اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز ، محمديان گفت: با هماهنگی های بعمل آمده با صندوق بیمه کشاورزی استان، پرداخت غرامت طی دوروز آینده اجرایی خواهد شد.

وي با اشاره به اینکه از4000 راس دام سبک وسنگین تلف شده در اثر حادثه زلزله در شهرستانهای اهر، هریس و ورزقان تعداد 183 راس دام سبک یک راس گاو آمیخته و همچنین 50 کیلو ماهی قزال آلای تحت پوشش صندوق بیمه بودند گفت: مبلغ 319 میلیون ریال غرامت به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.

محمديان با اشاره به اینکه با هدف جلوگیری از اتلاف احشام در مناطق حادثه دیده و در راستای حمایت از بهره برداران تاکنون از 45 هزارمتر فنس سفارش شده، بیش از 16هزار متر در شهرستانهای اهر ، هریس و ورزقان برای برای ایجاد جایگاه موقت دام در بین بهره برداران توزیع شده است اضافه نمود: سمپاشی اماکن دامی ، واکسیناسیون احشام و سمپاشی مزارع و باغات به منظور جلوگیری ازبروز بیماریها و آفات توسط اکیپ های اعزامی در حال پیگیری و انجام است.

وي از ورود افراد خیر به امر کمک رسانی به دامداران مناطق خسارت دیده از زلزله خبر داده و گفت : این افراد با تهیه فنس فلزی و قراردادن آن در اختیار سازمان به منظور ساماندهی در امر ایجاد جایگاههای موقت دام ، روند مطلوب تری را در این رابطه ایجاد نموده اند.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي همچنین از خرید محصولات زراعی و دامی بهره برداران در شهرستان های اهر، هریس و ورزقان، با استقرار اکیپ های سازمان تعاون روستایی و نمایندگان سازمان اتکای وزارت دفاع خبر داد و گفت : روال خرید در سطح این شهرستان ها در حال انجام است و امید می رود با تمهیدات انجام یافته ، میزان خسارات وارده به این عزیزان در حداقل آن، توقف یابد.

برنج فروش آذر مدیر شعب بانک کشاورزی استان نیز با تاکید به این موضوع که غرامت خسارت دیدگان از حادثه زمین لرزه طی دو روز آینده عملیاتی خواهد شد گفت : با بهره گیری از کارشناسان شهرستانهای دیگر استان ، بانک کشاورزی تلاش دارد تعهدات خود را درقبال بهره برداران زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی، در مناطق آسب دیده به موقع به انجام رساند./س

برچسب ها: پرداخت ، غرامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.