سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسائل ایمنی برای کارگران سوله های بازیافت منطقه 4 تشریح شد

رئیس اداره بازیافت منطقه 4 گفت: اداره بازیافت منطقه اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع بهداشت فردی، ایمنی شغلی و خطرات مرتبط با کار، برای کارگران بازیافت کرد.

حمیدرضا پازوکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور اهمیت بخشیدن به مسائل ایمنی برای کارگران سوله های بازیافت، کلاس آموزشی با موضوع بهداشت فردی، ایمنی شغلی برای کارگران خدوم این اداره برگزار شد.
رئیس اداره بازیافت منطقه 4 ادامه داد: در این جلسه آموزشی کارگران با رعایت ایمنی در محل کار و خطرات مرتبط آشنا شدند و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی را آموزش دیدند.
در ادامه حمیدرضا میر ابوطالبی رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 4 اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان پیشگیری از بیماری های فصلی و واگیر دار در سرای محله کوهک کرد.
میر ابوطالبی بیان کرد: به منظور آشنایی شهروندان با بیماری های اضطراب و راه حل های در بر گیرنده آن، کارگاه آموزشی کاهش اضطراب در خانه سلامت مجیدیه وشمس آباد به همت اداره اجتماعی ناحیه 2 برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: اداره آموزش شهروندی ناحیه 2 به منظور اثر گذاری در رفتارهای شهروندان و خلق فرهنگ شهروندی جامع، پایدار و هدف مدار در شهری توسعه یافته اقدام به برگزاری دوره های فراگیر آموزش های شهری کرد./ف
برچسب ها: پازوکی ، بیماری ، اداره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.