سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست خبری انجمن داروسازان ایران عنوان شد؛

بررسی وضعیت دارو و داروسازی در افق 1404

یازدهمین همایش سالیانه داروسازی با هدف بررسی داروسازی و چشم اندازهای آینده طی روزهای 18 تا 20 شهریور در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری که به مناسبت روز ملی داروساز و همچنین برگزاری یازدهمین همایش سالیانه داروسازان ایران با شعار داروسازی و چشم انداز های آینده در محل انجمن علمی داروساز آن برگزار شد دکتر کبریایی زاده دبیر علمی این همایش گفت: این همایش طی 3 روز یعنی از تاریخ 18 تا 20 شهریور با هدف معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه داروسازی در کشور برگزار می شود.
 
وی افزود: این همایش به بررسی مباحثی چون وضعیت هزینه های دارو در ایران، وضعیت داروسازی و داروساز در افق چشم انداز 1404 و وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده آنها خواهد بود ، ظهور و بروز عوارض داروهای جدید معرفی داروهایی که در افق 1404 در خط اول درمان هستند، چگونگی زنجیره تامین دارو، چگونگی نقشه جامع سلامت در حوزه داروسازی نهایتاً به بررسی تاثیر دارو و سیستم های داروسازی بر جمعیت های مختلف می پردازیم.
 
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این همایش شامل 3 پنل پزشکی است که در طول روزهای برگزاری همایش به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات گفته شده یا شرکت کنندگان می پردازیم./عط
برچسب ها: دارو ، سلامت ، پزشکی ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.