سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس کشور خبر داد؛

حوادث هفته گذشته 904 مجروح و 112 کشته داشت

مركز هدایت عملیات بحران اورژانس كشور اعلام كرد حوادث وي‍ژه پرتلفات در هفته گذشته 904 تعداد مصدوم و 112 كشته برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در188 حادثه ويژه رخ داده طی هفته گذشته كه منجر به اعزام 327 آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد، 904 نفر به مراكز درمانی منتقل شدند.
 
بنابراین گزارش، مهم ترین حادثه ویژه ترافیكی در هفته گذشته ساعت 10:20مورخ 91/6/3 مربوط به تصادف يك دستگاه تريلر با خودروي پژو درمحوركمربندي خرم آباد  بود که  بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس اورژانس پيش بيمارستاني مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لرستان به محل اعزام ، كه اولين آمبولانس پس از 6 دقيقه به محل حادثه رسيد و 3 نفر مصدوم حادثه پس ازاقدامات اوليه و تخصصي فوريتهاي پزشكي به بيمارستان هاي شهداي عشايرخرم آباد انتقال پيدا كردند. متاسفانه حادثه فوق 5 مورد فوتي نيز داشت كه 2نفر از آنها در بيمارستان، براثر شدت جراحات وارده، فوت کردند.
 
اورژانس کشور اعلام کرد با توجه به پایان ماه مبارک رمضان  و افزايش احتمال سفرهاي برون شهري به رانندگان محترم توصيه ميشود قبل از شروع سفر ضمن استراحت کافی از سالم بودن خودرو و عدم وجود نقص فنی خودرو اطمينان حاصل كنند و همچنین در طول مسیر هم اگر احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتند، در اسرع وقت در محلی مناسب توقف نمایند و پس از رفع خستگی به مسير خود ادامه دهند.
 
برپایه این گزارش رانندگان در صورت بروز تصادفاتی که منجر به آسیب های انسانی شده است با شماره ی اورژانس  115 تماس بگیرید. با مشاهده آمبولانس خودروي خود را به منتهي اليه راست جاده برانيد. مسير عبور آمبولانس را باز كنيد و از تردد در مسير ويژه آمبولانس و خودروهاي امدادي خودداري کنند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.