سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

هفته دولت فرصتی مناسب برای تقویت روحیه خودباوری مسئولان

هفته دولت فرصت مناسبی برای تقویت روحیه خودباوری مدیران دستگاههای اجرایی و هم چنین تقویت خدمت رسانی آنها به مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان امام جمعه شهر دندی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریك هفته دولت گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی می توانند با نگاهی به گذشته و با برنامه ریزی اساسی در جهت توسعه و آبادانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم در آینده گام بردارند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان این مطلب افزود: زیارت قبور بقاع متبركه نشان از هویت اهل تشیع می باشد. وی هشتم شوال سالروز تخریب مرقد مطهر ائمه بقیع، وهابیت را دست پرورده انگلیس استعمار دانست و از مدیران مربوطه خواست كه با نامگذاری این روز به عنوان روز بقیع یاد وخاطره بی نشان این بقیع مظلوم در دلها تابناك و زنده بماند.

وی منابع طبیعی و حفاظت از آن را از مسائل مهم جامعه عنوان و اظهار كرد:‌ مردم باید با صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و پرهیز از تخریب این مواهب خدادادی ضمن آشنا ساختن فرزندان خود با این سرمایه الهی بتوانند به نحو احسن آن را به نسلهای بعدی انتقال دهند.

امام جمعه شهر دندی به مسئله غیبت و مهدویت اشاره كرد و دیدار برخی افراد سودجو با امام زمان(عج) را خرافات دانست و تاکید کرد: غایب بودن حضرت مهدی(عج) از دیدگان از اصل های اساسی غیبت است./س

برچسب ها: هفته ، دولت ، خودباوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.