سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دوبرابر شدن دانشجو در سال 90

جذب دانشجو از سال 90 در دانشگاه تحصیلات تكمیلی دو برابر شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تكمیلی زنجان با اعلام این خبرگفت:این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 700 دانشجو در رشته های مختلف علوم پایه است و با ورود دانشجویان در سال تحصیلی جدید این تعداد به 900 نفر افزایش می یابد.

خالصی افزایش تعداد دانشجویان در مقاطع بالا را نیازمند امكانات و تجهیزات آموزشی دانست و افزود: در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری مسئولیت و وظیفه اصلی دانشجویان پژوهش و تحقیق است و اجرای این امرمهم نیاز به تجهیزات و امكانات مالی بسیاری دارد.

وی به وجود بیش از 70 عضو هیات علمی ساكن در زنجان اشاره و ادامه داد: نسبت تعداد اساتید به دانشجویان در دانشگاه تحصیلات تكمیلی یك به 9 است كه عدد مناسبی محسوب می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تكمیلی زنجان، به افزایش تعداد اساتید جذب شده به موازات افزایش پذیرش دانشجویان اشاره كرد و گفت: با مركزی شدن پذیرش اساتید، تعداد اساتید حاضر در این دانشگاه نیز افزایش یافته است.

خالصی به كمك های مالی وزارت علوم طی سالهای اخیر با افزایش جذب دانشجو اشاره و خاطر نشان كرد: با تمامی كمك های صورت گرفته، حركت سریع در مسیر پژوهش و تحقیق علمی، نیاز به اعتبارات بیشتری دارد./س
برچسب ها: جذب ، دانشجو ، تحصیلات ، تکمیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.