سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تکمیل سد بفراجرد و آبرسانی به خلخال در اولویت قرار دارد

فرماندار خلخال گفت: تکمیل سد بفراجرد و آبرسانی به شهرستان خلخال در اولویت قرار گرفته و جزو طرحهای ملی مهر ماندگار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ذبیح‌الله عبداللهی افزود: در شهرستان خلخال 11 طرح مهر ماندگار مصوب شده است که اولویت‌دار‌ترین آنها تکمیل سد بفراجرد با افزایش 16 درصدی اعتبارات و همچنین آبرسانی به این شهرستان است که با 50 درصد افزایش اعتبار و تامین بودجه‌ای نزدیک به 2 میلیارد تومان در حال اجراست.

وی گفت: در کنار آنها طرحهای دیگری نیز در این شهرستان با 96 هزار نفر جمعیت انجام می‌شود که در بخش شاهرود و خورش‌رستم و هشت دهستان این شهرستان طرح‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی به سرعت در حال اجراست.

فرماندار خلخال با بیان برخی از شاخص‌های توسعه و جذب اعتبارات در دو سال اخیر گفت: اعتبار سد بفراجرد امسال با اختصاص 4 میلیارد و 400 میلیون تومان 10 درصد، آبرسانی به شهر خلخال با اختصاص 2 میلیارد تومان 66 درصد و فاضلاب شهری نیز با رقم اختصاصی 2 میلیارد تومان 30 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: برای جاده خلخال - فیروزآباد امسال 5.5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که 100 درصد نسبت به پارسال افزایش نشان می‌دهد.

عبداللهی در ادامه گفت: از محل اعتبارات استانی نیز با 53 درصد افزایش بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته است که این خود نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم است تا با این میزان اعتبار بتوانیم محرومیت‌ها را به حداقل برسانیم./س

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، سد ، بفراجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.