سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی شمال پایتخت برای میزبانی سران جنبش عدم تعهد

شهردار منطقه یک گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد شمال تهران برای میزبانی این اجلاس آماده می شود.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بازدید های میدانی جهت آماده سازی و زیبا سازی منطقه و خدمات رسانی هر چه بهتر و مناسبتر به میهمانان انجام شده است.

وی بیان کرد: برای هر یک از نواحی ده گانه منطقه بر اتمام پروژه های نیمه تمام محلات از جمله آسفالت معابر و جدول گذاری در کل سطح منطقه تاکید شده است.

یزدانی گفت: بیشترین حجم کار معاونت فنی و عمرانی منطقه در بخش راه و باند انجام شده و بزرگراه های سطح منطقه از جمله بزرگراه امام علی (ع)، شهید مدرس، شهید چمراه، شهید بابایی، لکه گیری و روکش آسفالت شده و پیاده رو های خیابانها و بزرگراه ها مجاور ساختمان پیاده رو سازی و جدول گذاری شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ترافیکی منطقه با تاکید بر روان سازی ترافیک در بزرگراه و معابر اصلی منطقه، اجرای خط کشی محوری و عابر پیاده در معابر سطح منطقه، مرمت ایستگاه های اتوبوس، چراغهای راهنمایی و رانندگی، گاردیل که انجام شده است.

یزدانی بیان کرد: پاکسازی و شست و شوی دیواره ها با رنگ آمیزی پلهای سواره رو در سطح منطقه یک، نور پردازی و زیبا سازی آنها با پروژکتورها، بازپیرایی فضاهای سبز وچمن کاری و نصب پرچمهای جدید در سطح منطقه از فعالیت های امور شهری و فضایی سبز منطقه است./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.