سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشنهاد رشوه براي مختومه شدن پرونده امام موسي صدر

"رباب الصدر" خواهر امام موسي صدر اعلام کرد که مقامات رژيم قذافي به خانواده صدر براي پيگيري نکردن پرونده ناپديد شدن امام موسي صدر، پيشنهاد رشوه داده بودند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين ، خواهر امام موسي صدر در گفتگوي اختصاصي با اين شبکه گفت مقامات ليبيايي پيشنهادهاي خود را از طريق ميانجي هاي لبناني مطرح مي کردند.
وي گفت: «آنها در سال هاي اخير مايل بودند به توافقي با ما دست پيدا کنند که ما آن را نمي پذيرفتيم. آنها پيشنهاد پرداخت پول در مقابل مختومه شدن پرونده ناپديد شدن امام موسي صدر را مطرح کردند. آنها بارها تماس گرفتند ولي ما پيشنهاد را رد کرديم، ما پول پرست نيستيم».
"رباب الصدر" درباره علت مطرح شدن چنين پيشنهادي گفت: «همه جهانيان مي دانند که قذافي براي بستن پرونده هايي که در آنها دست داشت از ابزار پول استفاده مي کرد. در ماجراي لاکربي و هواپيماي شرکت يوتا و انفجار در باشگاهي شبانه در آلمان دهها نفر کشته شدند و قذافي همه اين پرونده ها را با پرداخت غرامت و پول، بست. آنها فکر مي کردند ما هم مثل ديگران هستيم و تلاش کردند با پرداخت پول با ما به توافق برسند. آنها بارها حتي از طريق ميانجي هاي لبناني با ما در اين خصوص تماس گرفتند».

برچسب ها: قذافی ، رشوه ، موسی ، صدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.