سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

9 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در نیكشهر بهره برداری شد

سرپرست فرمانداری نیكشهر گفت: به مناسبت هفته دولت 9 پروژه عمرانی در بخشهای كشاورزی، ورزشی، مسكن روستایی و بهداشتی در بخش مركزی این شهرستان با اعتبار شش میلیارد و 140 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،مهدی سرحدی افزود: خانه بهداشت روستای 'چاه علی' با 213 میلیون ریال اعتبار و چندین پروژه عمران شهری از جمله آسفالت و زیرسازی بلوار خاتم الانبیاء با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله پروژه های بهره برداری شده در هفته دولت هستند.

وی بهره برداری از استخر ذخیره آب كشاورزی چاهان و پوشش انهار سنتی مته سنگ نكهچ، مرمت و بازسازی قنات پیركهور هیچان، راه اندازی سیل بند و دیوار حفاظتی روستاهای تخت ملك و ملوران، بهره برداری از مدرسه یك كلاسه در روستای گروك دپ و چند واحد مسكن روستایی در روستای گریب آباد در مجموع با اعتبار شش میلیارد و 140 میلیون ریال را از دیگر پروژه های بهره برداری شده در نیكشهر برشمرد.
سرپرست فرمانداری نیكشهر یادآور شد: در هفته دولت امسال در مجموع 64 پروژه عمرانی با اعتبار 44 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری می شود.
مسوولان نیكشهر در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان قبور شهیدان را عطرافشانی و گلباران و با خانواده شهدا نیز دیدار كردند. /س

برچسب ها: افتتاح ، در ، نیکشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.