سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری خبر داد:

پرداخت 200 میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان جهادكشاورزی در هفته دولت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری از پرداخت 200 میلیارد ریال مطالبات بازنشستگان جهاد كشاورزی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان بازنشستگی كشوری، 'ایراندوخت عطاریان' افزود: خوشبختانه در این زمینه بلافاصله بررسي مطالبات و معوقات گذشته بازنشستگان به عنوان مهمترین اولویت در دستور كار صندوق بازنشستگي كشوري قرار گرفت.
 
وی اظهارداشت: با توجه به میزان اعتبارات تامین شده مقرر شد، مطالبات مربوط به سالهاي 88، 89 و 90 بازنشستگان جهاد كشاورزي به حساب بانكي آنان واریز شود.
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری با اشاره به این كه، پس از ادغام حدود 15هزار بازنشسته صندوق جهاد كشاورزي تحت پوشش صندوق بازنشستگي كشوري قرار گرفته اند، گفت: از آنجایي كه پیش از ادغام صندوق جهاد كشاورزي بنا به دلایلي مطالبات چهار ماهه اول سال 90 موضوع بند 10 مصوبه 29 / 3/ 90 هیات وزیران و مطالبات سالهاي 88 ، 89 و90 ناشي از اجراي بند ج ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه به بازنشستگان و ذینفعان این صندوق پرداخت نشده بود، هر چه سریعتر این مطالبات پرداخت شود.
 
عطاریان تاكید كرد: برآورد مبلغ مجموع مطالبات بازنشستگان كه از یكشنبه (پنجم شهریور ماه) پرداخت خواهد شد، معادل 20 میلیارد تومان است كه مطالبه هربازنشسته جهاد كشاورزي جداگانه محاسبه شده است.
 
وی ادامه داد: جهادگران بازنشسته یادگار ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس و ذخایر گرانبها و ماندگار عرصه هاي كار و تلاش هستند كه صادقانه در پیشبرد اهداف سازندگي كشور خدمت رساني كردند.
 
وي حمایت از بازنشستگان جهاد كشاورزي را جزو افتخارات درخشان صندوق بازنشستگي كشوري عنوان كرد و گفت: در عرصه كار و تلاش افتخاري بالاتر از خدمت رساني به بازنشستگان كشور این گنجینه هاي عظیم تجربه، دانش و آگاهي وجود ندارد.
 
عطاریان اضافه كرد: این جزو آموزه هاي دیني و اسلامي ماست و همچنین مایه خرسندي و خوشحالي است كه وظیفه خدمت رساني به بازنشستگان جهاد كشاورزي به صندوق بازنشستگي كشوري محول شده است.
 
وی گفت: معتقدیم ارایه خدمات و كسب رضایت بازنشستگان كمترین اقدامي است كه صندوق بازنشستگي كشوري می تواند در برابرجهادگران بازنشسته و پر توان انجام دهد، زیرا آنها در سخت ترین شرایط به ویژه در دوران جنگ با كمترین امكانات، اما با روحیه اي سرشار از ایمان، امید و عشق به خدمت رساني به اسلام و نظام به بهترین شكل ممكن وظیفه خود را ادا كرده اند كه قطعا دستاوردهاي ارزشمند آنان در عرصه سازندگي، كار و تلاش همواره در یاد و خاطره مردم به یادگارباقي خواهد ماند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.