سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/مدير عامل شركت انتقال گاز؛

ساخت اولين دستگاه برش سرد در كشور به همت مهندسان منطقه چهار عمليات انتقال گاز

مديرعامل شركت انتقال گاز گفت : در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني فعاليت محوري وارزشمندي در راستاي حركت پرشتاب به سوي خود كفايي در حال انجام است كه مي توان به ساخت اولين دستگاه برش سرد در كشور اشاره كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي منطقه چهار عمليات انتقال گاز ، رضا الماسي در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي خود كفايي منطقه چهار عمليات انتقال گاز گفت : در صنعت نفت و گاز همواره بر استفاده از توان و تخصص نيروهاي داخل كشور تاكيد شده و هر روز به سمت پيشرفت بيشتر حركت كرده‌ايم و بدون شك تحريم‌هاي بين‌المللي سرعت پيشرفت را بيشتر خواهد كرد.

وي با تاکيد بر اينکه با نام گذاري سال جاري به نام سال "توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني" از سوي مقام معظم رهبري برنامه هاي سال جاري صنعت انتقال گاز ايران نيز بر اين اساس پايه ريزي شده است، اظهار داشت: حركت پيشتازانه منطقه چهار عمليات انتقال گاز در زمينه توليد و تامين قطعات مصرفي صنعت انتقال گاز نشان از توانمندي بالاي مهندسين جوان وخوش فكر اين منطقه دارد .

الماسي ادامه داد : هم اکنون با تشکيل کميته خودکفايي در مناطق عملياتي و تاکيدوزير محترم نفت ، بر اهميت فعاليت هاي برنامه ريزي شده در بخش تامين قطعات و دستگاه ها از داخل، اميدواريم به انضباط و ساماندهي لازم واثربخشي مناسب در اين زمينه دست يابيم./س  


برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.