سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دستاوردهای علمی نخبگان کشور نشانه شکست دشمن در تحریم نظام اسلامی

استاندار کردستان گفت: دستاوردهای علمی نخبگان و مخترعان کشور نشانه شکست دشمنان در اعمال تحریم علیه نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، شهبازی در حاشیه برگزاری سومین جشنواره اختراعات منطقه ای زاگرس در سنندج با بیان اینکه دستاوردهای علمی نخبگان و مخترعان کشور نشانه شکست دشمنان در اعمال تحریم علیه نظام اسلامی است گفت: بهترین راه مقابله با فشارهای همه جانبه ای که امروز کشورهای استعمارگر بر کشور وارد می کنند توجه به دستاوردهای بومی و تقویت و حمایت از تولید ملی است.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی های علمی نخبگان و مخترعان کشور و دستاوردهای خیره کننده آنان در سال های اخیر افزود: دانشمندان ایرانی هر روز با سرعتی بیشتر از روز گذشته منازل بین راهی مسیر ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و در هر منزل، بهره  و دستاوردی کسب می کنند که به طور قطع این دستاوردها پشتوانه ای محکم برای آسایش و آرامش جامعه خواهد شد.
شهبازی در پایان اضافه کرد: برای خدمتگزاران مردم در مجموعه دولت هم موهبتی بالاتر از آن نیست که توفیق خدمتگزاری به عالمان، فرهیختگان و دانشمندان متعهد و مؤمن برای ارتقاء سطح علمی کشور و کسب جایگاه واقعی ایران و ایرانی در مجامع علمی بین المللی را نصیب خود کرده و در راه احیای گذشته پرافتخار علمی خود گام بردارند. /س

برچسب ها: نخبگان ، دشمن ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.