سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال نسبت به رفع نواقص استادیوم تختی

مسئول ارشد لیگ دسته اول فوتبال کشور به نواقص ورزشگاه تختی یاسوج اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه نواقصی دارد که آن را در گزارش خود به صراحت آورده‌ام و اگر مسئولان ورزش در این استان از جمله تربیت بدنی تا یک ماه باقی‌ مانده برای آن فکری نکنند مشکلات بزرگی به وجود خواهد آمد.

محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:  اگر این نواقص برطرف نشود شهرداری یاسوج از بازی‌های خانگی محروم خواهد شد و ناچاریم بازی‌های این تیم را در شهرهای همجوار برگزار کنیم.
وی به نواقص این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل استادیوم تختی به چمن آن به خصوص در دو محوطه جریمه برمی‌گردد که قادر است هر بازیکنی را با مصدومیت آن هم از نوع شکستگی پا مواجه کند.
این مسئول گفت: دومین ایراد  مربوط به تیر دروازه‌ها است که از آهن ساخته شده  باید تیرک‌های آهنی تعویض شود چرا که در صورت بروز حادثه خطرات بزرگی همچون ضربه مغزی بازیکنان را تهدید می‌کند.
محمودزاده سومین مشکل را مربوط به رختکن‌ها و نامناسب بودن فضای آن‌ها و همچنین محل تست دوپینگ دانست و گفت: ورزشگاه تختی باید مجهز به چنین جایگاهی شود.
رئیس دپارتمان لیگ آزادگان رفع این نواقص را در طول یک ماه آینده کاری ممکن دانست و گفت: اگر چنین کاری انجام نشود مسئولان استانی از ما انتظار عدم محرومیت این ورزشگاه را برای بازی‌ها نداشته باشند چرا که ما امروز مشکلات را گفتیم و منتظر اقدام مسئولان هستیم./ب
برچسب ها: نواقص ، فدراسیون ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.