سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نواحی منطقه 13؛

اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز محلات ناحیه یک

رییس اداره فضای سبز ناحیه یک منطقه 13 گفت: به منظور ارتقای کیفی فضای سبز محلات، فضای سبز بوستان ها و لچکی ها و قطعات فضا سبز محلات ناحیه یک باز پیرایی شد.

  نوابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بازپیرایی محلات که از اواخر تیر ماه آغاز شده تا پایان شهریور ادامه داشته و پیش بینی می شود با اتمام عملیات فضای سبز محلات رشد چشمگیری داشته باشد.

وی همچنین اظهار داشت: براساس نیاز سنجی های انجام شده،‌ بازپیرایی و واکاری 500 متر مربع رز و درختچه و گل های دائمی در بوستان ها و لچکی های ناحیه انجام شده است.

رییس اداره فضای سبز ناحیه یک منطقه 13 خاطر نشان کرد: حذف سرشاخه های خشک درختان از دیگر مواردی است که در راستای اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز محلات ناحیه یک انجام شده است.

*اقدامات عمرانی شهرداری ناحیه چهار در نوسازی فضاهای آموزشی در آستانه بازگشایی مدارس

شهردار ناحیه چهار منطقه 13 گفت: در آستانه ماه مهر، نواقص و مشکلات عمرانی 7 مدرسه در ناحیه چهار منطقه شناسایی و برای رفع آنها اقدام شد.

امیرصادق باجوری افزود: با توجه به تاکید شهردار منطقه 13 در ساماندهی و نوسازی فضاهای آموزشی، مشکلات عمرانی 7 مدرسه در ناحیه چهار شامل مدارس مدرسه فرزانگان، مدرسه فرهنگ دختران، مدرسه نرجس، مدرسه نبوت، مدرسه ملاصدرا، مدرسه انقلاب اسلامی، دبیرستان طلیعه شاهد کوی زینبیه بر طرف شد.

به گفته وی رنگ آمیزی جداول، شستشوی دیوار ایزوگام پشت بام، لوله کشی آب گرم، تعویض شیرآلات سرویس بهداشتی و دستشویی، رنگ آمیزی نرده ها، درب و کلاسها رنگ آمیزی سرعت گیر مقابل مدرسه خط کشی عابر پیاده مقابل مدرسه ایزوگام پشت بام و شیروانی از جمله اقدامات صورت گرفته در اجرای این طرح است.

شهردار ناحیه چهار منطقه 13 خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته در نوسازی فضاهای آموزشی با هماهنگی و تعامل اداره آموزش و پرورش و همچنین با مشارکت دانش آموزان صورت گرفته است.

در راستای تحقق اهداف محله محوری و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، معاونت فنی و عمران منطقه اقدام به احداث نهر عرضی در محله سرخه حصار کرد.

باجوری، شهردار ناحیه چهار گفت:‌ با تلاش عوامل اجرایی فنی و عمرانی و بکارگیری امکانات و تجهیزات، عملیات احداث نهر عرضی زیر پل شهید لواسانی ورودی ده سرخه حصار اجرا شد.

وی افزود: طی بازدید های صورت گرفته از محدوده پارک جنگلی سرخه حصار، معایب و نیازمندی ها شناسایی و برای رفع آنها اقدام شد.

*برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر در محله دهقان

دبیر شورایاری محله دهقان از برگزاری دوره های آموزشی کامپیوتر در دفتر شورایاری این محله خبر داد.

فتح اله قربانی با اشاره به لزوم ارتقای دانش شهروندان در زمینه علوم رایانه ای تصریح کرد: مدتی است کلاس آموزشی رایانه در دفتر شورایاری محله راه اندازی شود و کلیه مباحث در زمینه عمومی و تخصصی رایانه به شهروندان ارائه می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شهروندان به خدمات آموزشی با کیفیت بالا و هزینه کم، دوره های آموزشی رایانه در این محل برپا و خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه می کند.

به گفته دبیر شورایاری محله دهقان، دوره آموزشی کامپیوتر محله با استقبال اهالی محله رو به رو شده چرا که کلیه خدمات آموزشی این محله با کیفیت و با کمترین هزینه به شهروندان ارائه می شود.

قربانی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت آشنایی شهروندان با دانش رایانه، تخفیف های ویژه نیز به علاقه مندان ارائه می شود.

گفتنی است: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر شورایاری محله واقع در انتهای خیابان دهقان مراجعه با شماره تلفن های 33321444 تماس حاصل نمایند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.